{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.876 visninger | Oprettet:

Sammenføring af katte... hjælp..! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået min lille ny killing her idag og min den gamle kat er sådan lidt reserveret i forvejen ( han kan ik li fremmed mennesker ) og han kan bestemt heller ik li min nye killing han virker bange han hvæser af den når den kommer forbi og ad os når vi går forbi ( uden den lille killing ) ved ik hva jeg skal gøre...?

han gør den ik noget (endnu)
han sidder bare i et andet rum...

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenføring af katte... hjælp..!
  • #1   3. okt 2008 Vi sidder i samme situation - med 2 unge katte og en lille ny killing som vi fik igår....
    Vores hankat er meget interesseret i hende, men vores hunkat hvæser af hende... og den lille hvæser af dem begge :-)... Men jeg er overbevist om, at bare vi giver dem den tid de har brug for - så skal de nok finde ud af det....
    Den lille har vi sat midt på stuegulvet i transportkassen, så de store ikke kan komme til hende, og hun føler sig nogenlunde tryg...

• #2   3. okt 2008 oki ja det er noget bøvl troed eller ik det ville blive noget problem men den store er bange han ryster helt det har jeg det ik så godt med...

• #3   3. okt 2008 når der ikke er gået længere tid - skal du slet ikke være nervøs smiley Da vi fik ny killing hjem - til vores kat, som havde været selv i 2år, var det heller ikke lutter lagkage smiley
    Der gik omkring 2 uger før alt BLEV lutter lagkage *Gg* De er idag de bedste venner... men giv dem noget tid - det skal nok komme smiley

• #4   3. okt 2008 ja det håber jeg også at det bliver... tænkte bare mere på om han bliver stresset af det..

• #5   3. okt 2008 naaah det ville jeg ikke tro.. men ja - katte er jo selvfølgelig forskellige smiley

• #6   3. okt 2008 jeg tror du kan tage det helt roligt, de fleste gnge vi har haft sammenføring af katte har det taget nogle uger inden de faldt til ro igen, bare de ikke disideret slås -så må du skille dem ad. men den store skal nok falde til ro igenbare tag det stille og roligt og røv fex. at kræse lidt om ham så han ikke føler sig " glemt" så skal det nok komme og så forøvrigt stort tillykke med den ny

• #7   3. okt 2008 Nu vil jeg snart kalde mig selv ekspert i kattesammenføring, da jeg også har plejekatte igennem mit arbejde nu og da *Gg* smiley

Det er HELT normal opførsel, også at han er lidt "sure" på jer. Havde i feks haft 2 katte i forvejen og fik en lille ny, ville det også være normalt at de 2 gamle katte blev sure på hinanden, selvom de normalt er bedste venner.... Det skal nok gå. Det er sjældent at det ikke lykkedes smiley

• #8   3. okt 2008 <i>I skal bare give dem tid. nogle katte kan tage uger om at vænne sig til hinanden og andre tager det et par dage. herhjemme lå den ene under sofaen og den anden nægtede og komme ind i stuen . kun for at hvæse også gå igen. og lige nu hopper de rundt og lejer som en gal i en papkasse sammen. det skal nok komme. lad dem ordne det helt selv. så længe den ene af kattene ikke blir Direkte agrasiv og går til angreb med ørene nede og nærmest ''skriger'' så skal i bare lade dem klare det helt selv. i kan gøre det værre ved at blande jer for meget

• #10   3. okt 2008 <i>Lisa R .. hvad sagde jeg smiley de skulle nok blive venner .. der er ikke noget og sige til den gamle siger lidt fra . det kan være hårdt og have sådan en livlig en rendene i numsen konstant

• #12   3. okt 2008 <i>Det er jo stadig spændene. men tror ikke du skal være urolig for om hun siger fra. det gør hun når hun har fået nok..

• #14   3. okt 2008 Jeg tror også problemet løser sig henad vejen. De skal have tid til, at lære hinanden at kende, og hinandens grænser. Held og lykke:)

• #15   3. okt 2008 <i><b>Self gør hun da det smiley hehe det ville både du og jeg da osse gøre hvis vi kunne slippe afsted med det ?? hehe
    - men bare husk og ros og snak med den store så hun ikke kommer til at føle sig glemt smiley

• #17   4. okt 2008 ok jeg takker mange gange for svarene det kan jeg helt sikkert bruge..

mvh

Kommentér på:
Sammenføring af katte... hjælp..!

Annonce