Trænger til lidt tryst :( {{forumTopicSubject}}
Ja i går var dagen som den plejer. Og om aftenen skulle j
jeg i biograf ved 6 tiden.. og da jeg kommer hjem
spørger jeg min kæreste om hvor katten den var ?
det viste han ikke, han viste bare den var der tidliger
men nu er den der altså ikke mere..
så tænkte den nok var udenfor men den kommer som
regel når den kan hører jeg kommer..
så jeg gik ud for at kalde på den. stod nok der ude i et
kvarter men ingen cinnamon kom.
så gik indenfor igen og ledte her hjemme, det kunne jo
være den havde gemt sig her..
men heller ingen kat her hjemme. så begynder jeg at blive
nervøs, for når klokken er 23 plejer den at være inde.-
jeg gik så i seng mens kæresten gik ud for at lede efter
den. men han fandt den heller ikke.
og til morgen gik jeg igen ud for at se om den var der,
men nej. Øv øv er bare så ked af det. den har aldrig
nogen sinde været ude om natten og håber bare ikke
den er væk, eller nogen har kørt den et sted hen !
Det skete for vores anden kat som for 3 uger siden blev
aflivet. men vi fandt ham igen efter 4 uger..
så håber den kommer igen, men hold fast jeg savner den
allerede.. livet er så surt syntes jeg.
Undskyld det blev så langt !
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Det kan jo også være at han bare er på et lille strejftog og kommer tilbage i løbet af dagen. Du kan jo evt. oprette efterlysninger af ham og sætte dem op i dit område og evt. i nærliggende butikker hvor der kommer mange mennesker.
Jeg forstår godt din bekymring, og netop derfor har jeg mine katte i indhegning fordi jeg ikke har nerver til ikke at vide hvor de er. Der kan jo ske dem så meget: de kan blive kørt ned, de kan blive jaget ad hækkenfeld til af andre katte, de kan blive lukket inde i skure og garager osv.
Jeg krydser fingre for at han dukker op i løbet af dagen... held og lykke og trøstekrammer.
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 217
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jeg kan heller ikke forestille mig hvad jeg skulle gøre hvis det skete for mig.
Jeg ved ikke om du ved det (siger det som hjælp til en anden gang), men katte kan sagtens have et dejligt liv indenfor. Man kan også lave en indhegning eller løbegård til dem hvis man har muligheden.
Mine to går udelukkende inde.. Men når jeg flytter i rækkehus vil jeg indhegne haven til dem.
Søv sødt Cinnamon.
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
Føler virkelig med dig og sende så mange trøste kram , som du har brug for .......
Knus
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Stort trøstekrammer herfra og ære være Cinnamon's minde + <--- (skal forestille et kors)
okt 2007
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 104
jeg kender det selv, for 14 dage side blev vores kat kørt ned og næste morgen kom vores nabo og spurgte om vi havde vores lille mis hjemme, det havde vi ikke, fordi om aftenen ville hun ikke ind også lukkede vi bare katte lemmen så hun kun kunne komme ind og ikke ud igen, hun plejer at komme ind efter en times tid når hun ikke vil ind når vi kalder på hende, men hun var død på stedet. det er bare så hårdt, jeg sagde også til mig selv aldrig mere udekatte, men det kunne vi ikke gøre fordi hendes bror (Garfild) er jo også udekat og man kan ikke lige pludslig forklar en kat de ikke må komme ud. men hvis han er ude for længe kalder jeg på ham....
jeg føler med dig.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Åh nej dog Hvor må det være forfærdeligt at miste to katte inden for så kort tid. Det gør mig virkelig ondt.
Det eneste trøstende, jeg kan sige er, at I har fået vished ... værre hvis nogen havde kørt katten væk og I skulle gå i evig uvished om dens skæbne. Trods alt hellere vide at katten er død. Godt Falck ringede.
Jeg kan godt forstå du er ked. Så forfærdelig trist, det der er sket. Medfølelse herfra.
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
- kan godt forstå du ikke vil have udekatte mere.. det har jeg heller ikke, overvejede om de skal være det når vi flytter. men det tror jeg ikke. der er alt for mange stakkels katte der mister livet i trafikken
trøstekram herfra og fra Zuki og Jessie
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
Gør mig bare Såå ondt..
Sender de varmester hilsner til dig og trøsteknus fra os :o(
okt 2007
Er så ked af at jeg har mistet mine to øjesten på tre uger. regner med at jeg skulle være sammen med dem i mange år. men sån blev det ikke . øv øv
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
okt 2007
Selvom jeg kun har haft dem siden de var 8 uger og til de var halv anden år så det en tid jeg aldrig nogensinde vil glemme...
Trænger til lidt tryst :(