864 visninger
|
Oprettet:
grynten er blevet værre . ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har været til dyrelægen med hende for ca. 3 uger siden . og han sagde at der intet var galt ? .
Men jeg synes bare hendes grynten er blevet lidt værre `?, hun snorker virkelig højt, og hun grynter hele tiden nu. Det lyder lidt som om hun er forkølet , men der er intet snot eller lign. at få af se ? . Må ærlig indrømme at jeg er begyndt at blive lidt bekymret, og ved ikke lige om jeg skal tage over til den samme dyrelæge eller om jeg måske skal tage en anden. For hva' nu hvis der er noget helt galt ? . Har altid brugt Hadsund dyreklinik , skal jeg prøve dem i hobro ? , eller måske køre til ålborg med hende. ?
dec 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 44
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 53
desuden lød hun meget sur og ubehøvlet ...
Prøver at kontakte dyrehospitalet i Hobro i stedet .
dec 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 44
aug 2008
havde helt glemt tråden .
jamen jeg tog ned til dyrehospitalet i hobro , og han fandt så frem til at hun havde dårligt tandkød, (for hun havde også rimelig dårlig ånde) . Så han fjerne plag (tror jeg det hedder) fra hendes tænder og tandkød og fortalte mig så at grunden til hun gryntede var rent ud sagt "spyt/savl" . Så hun fik en pille mod denne bakterie ting i hendes tandkød. og vi skal så der ned igen til eftertjek i næste uge . Men synes allerede det har hjulpet lidt , i hvertfald på hendes ånde
aug 2008
okey , tak . Det sagde dyrelægen også, men der har ikke været noget .
grynten er blevet værre . ?