1.054 visninger
|
Oprettet:
pivnu (glemmer du, så husker jeg det kat for kat)
10. sep 2008 Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
10. sep 2008 Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
Catnip, katteurt {{forumTopicSubject}}
Hep hey,
jeg ville høre, hvad jeres holdning er til catnip. Jeg tænker især på i forbindelse med kattelegetøj.
Altså det her med, at man lokker katten til at "lege" med legetøjet, fordi at det har en så uimodståelig duft, at katten ikke kan modstå det.
Jeg har lidt svært ved at gennemskue min holdning til det... om det er smart, eller om det ikke er lidt snyd og ikke ægte legeglæde?
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
Jeg vil jo ikk sige man snyder, for det er i sidste ende en måde at tiltrække dyrene det rigtige på. Og de vælger jo selv om de søgr duften eller er ligeglad. Vores den ene bliver helt tosset, mens den anden ikk rigtig bemærker duften af det. (:
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Selvom nogen af kattene reagerer positivt på duften er det jo ikke sådan at de konstant leger med det legetøj med duft i, der kan gå dage imellem at de bruger det, så det er altså ikke sådan at kattene bliver besat af duften som f.eks. en narkoman gør af sit stof, derfor har jeg ingen skrupler imod at bruge det.
Det svarer vel bare til at du finder en parfume du godt kan lide duften af og derfor bruger den.
Jeg har købt nogle poser med catnip og der drysser jeg lidt ud på gulvet af og til. Den ene kat elsker at sidde og smånippe til det og måske rulle sig en tur i det også, de andre kigger interesseret til mens han sidder og hygger sig, men de er ikke selv interesseret i det.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Catnip, katteurt