Halv Årsdag med Tihka Halv Årsdag med Tihka
Vi har haft halv årsdag med den lille kat vi tog ind.
Hun var sur og hvæsende. Dyrlæge besøg og en m masse tålmodig og 4 måneder senere åbnede hun op fra den ene dag til den anden. Og nu her et havlt år senere er hun uden tvivl meget glad for os og opsøger os meget i løbet af dagen!
På et tidspunkt miavede hun virkelig meget om natten. Vi åbnede døren og hun placerede sig promte i fodenden. Bum så var der ro. Nu kommer hun stort set ind hver aften ved senge tid og placerede sig på min kærestes ben eller nede i min fodende (har åbenbart for korte ben.. :D). Om morgen når vækkeuret ringer er hun også straks klar og vimser runst om os.
Vi er også begyndt at lukke hende ud og hun kommer hjem . og har også for første gang for få uger siden fåt lov til se hende sove
Da jeg skrev mit første opslag herinde havde jeg ikke i min vildeste fantasi regnede med hun ville blive så vidunderlig i mødekommende så hurtigt. grundet hendes alder på 2 år.
Gode og glade katte tanker herfra.
jan 2021
Følger: 2 Følgere: 17 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 59
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
jan 2021
jan 2021
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.001
og se hvor tryg hun er (en kat vil kun ligge på ryggen hvis den er tryg)
hun har helt sikkert valgt det bedste hjem
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.268
Vidunderligt!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Og hvor er hun dog køn, det kan man rigtigt se nu, hvor hun er tryg og glad og tydeligt veltilpas.
Nå, hendes skønhed er jo bare en detalje. Alt det andet er det vigtigste, og er det bedste, der kunne ske.
Tak for at dele denne dejlige solskinshistorie. Må den vare i maaaaaaaaaange år.
Halv Årsdag med Tihka