786 visninger
|
Oprettet:
katte i snor..... {{forumTopicSubject}}
Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber i vil hjælp med at besvare....
Jeg har en kat på 5 mdr, som er indekat, og har aldrig været ude, jeg har så tænkt meget på at købe en sele, og så tage hende med ud på store græs områder, for at hun får rendt noget krudt af sig.... Er dette forkert at gøre når hun til hverdag bor i lejlighed.....??
Har i nogle erfaringer med dette, eller bare en mening om det vil jeg megt gerne hør det????
Go aften til alle....
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.165
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 113
Vores "lille" Anton (på nu 2 år) er ikke til at får ud i sele. Har så sent som i dag prøvet. Det virker, som om han synes, det er bare så klamt med fugtig græs mellem tæerne eller sand eller hvad der så kan være. Endda lidt blæst synes han er "ulækker". Han er den fødte stuetiger og han har ingen behov for at komme ud og det skal han så heller ikke.
I det hele tror jeg, at du skulle prøve om det er noget for din kat eller ej. Efter jeg har fået Anton er jeg ikke sikkert på, at alle katte nyder at komme ud. Det er i hverttilfælde ikke Antons hofret.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 196
Men væn katten rigtig godt til selen inden, gør det til en del af leg at have sele på
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Svar: 21
Min Lucky stortrives med at komme en tur ud i snor. Find en god sele. Se evt selen på mit forsidebillede. Den er sikker og katten trives i den. God fornøjelse
Mvh Joan
katte i snor.....