{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.906 visninger | Oprettet:

Noglr som ved (hvor man kan aflevere killinger?) {{forumTopicSubject}}

om man kan ringe til et sted og så kommer de og henter ens killinger eller vi selv kan bringe dem?
Jeg står og har 4 killinger og kan ikke komme af med dem og jeg kan ikke have dem ret meget længere, da jeg selv står og skal være mor...

Håber der er nogle som kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noglr som ved (hvor man kan aflevere killinger?)
  • #1   9. sep 2008 Hmm på et af katteinternaterne...

hmm undskyld mit sure opstød.. men hvordan kan du lade din hunkat blive drægtig, når du ikke selv kan have killingerne, man kan da ikke bare regne med, at komme af med dem..

Det er noget uansvarligt.. så ned med dem, på et internat..

• #2   9. sep 2008 det var ikke lige min mening at hun skulle have dem, men jeg nåede ikke at købe p-piller til hende, inden hun fik sig en lille kæreste... men hun er på pillerne nu, for der skal ikke komme flere

• #3   9. sep 2008 hvorfor p-piller? skal hun have flere kuld senere?

for eller er en neutralisation bedre for katten i længden. og så sker der ikke uheld hvis hun får spyttet en ille ud, eller ikke er hjemme så i kan give hende den.

ang. killingerne kan du aflevere dem på et internat, du skal selv bringe dem derned.

• #4   9. sep 2008 killinger kan afleveres på et dyreinternat... det koster 500 kr pr killing, nogle steder kan man få kuld rabat... jeg har lige haft 8 killinger og har 2 små børn.. det kan godt lade sig gøre..
    held og lykke mislinger..

• #5   9. sep 2008 jeg bor i en lille lejlighed med en hund, kat og snart barn... det er ikke fordi jeg ikke kan passe de killinger, men har bare ikke pladsen...

• #6   9. sep 2008 hvor bor du henne ? du kan nok finde et internat på (link fjernet)
    men det jo en dyr fornøjelse med 4 killinger..

• #7   9. sep 2008 Og der var jo altid en anden løsning at få dem aflivet med det samme. for det sikkert noget du har vist i lang tid. men du kan jo som betina siger aflevere dem hos et dyrinternat som sørger for de får et godt liv og en go familie.. tænk dig om en anden gang. og få hellere den hun kat steriliseret det nok det bedste for alle parter..

• #8   9. sep 2008 Bed til at der er plads til killingerne på internatet. Desværre er der alt for mange der, som du, ikke har fået neutraliseret deres kat i tide, så der kan risikere at være fyldt op på det nærmeste internat. Men så må du videre til næste internat / kattehjem. (Dyrenes Beskyttetlse, Inges Kattehjem, Kattens Værn, Dansk dyreværn, Værn for Værgeløse Dyr .... )

• #9   9. sep 2008 Jamen du kan da aflevere dem her.

De skal have 1500,-kr. med hver, så skal jeg nok få dem neutraliseret, øremærket og vaccineret.

Og når du kommer med dem, vil jeg gerne se en kvitering på at du har neutraliseret deres mor, så jeg ikke skal have flere killinger senere.

Ellers kan du bare aflevere moren her også. Selvfølgelig med de der 1500,-kr.

Hilsen Dorte og de snart 22 nussemisser.

• #10   9. sep 2008 Dorte - Du er altid så god mod de stakkels misser i nød. Du er i sandhed et dejligt menneske med et stort hjerte.

• #12   9. sep 2008 Vil lige gøre opmærksom på, at killingerne iflg. profilen først er gå-hjem klare 14. september.

• #13   9. sep 2008 Håber der findes en løsning på de stakkels killingers skæbne og bestemt også mormissen,nu hvor du ikke har tid til hende heller fordi du skal have barn.Magen til egoisme ..Hmmmmmm

• #14   9. sep 2008 Jeg er gravid, har 6 katte og har lige fået 7 killinger er helt klar på dem der ikke blir solgt beholder vi, også selvom det er alle 7, det er noget vi må tage med og vi ku ikke drømme om og ha fået dem hvis ikke vi var afklaret med det.. ja undskyld det er ikke for og lyde hellig!!!

Kommentér på:
Noglr som ved (hvor man kan aflevere killinger?)

Annonce