{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Kattens Tænder {{forumTopicSubject}}

Min kat på 8 år er begyndt at døje lidt med tænderne. I januar 2021 fik hun renset tænder og trukket to små fortænder ud. Nu har hun rødt tandkød igen og skal igennem narkose og tandrensning en gang til.

Jeg vil gøre alt for min lille kat, men det er også dyrt, når man ikke rigtig har penge i overskud om måneden. Jeg har Agria forsikring, men der er bare det problem, at de ikke giver noget til tandrensning. Hvis min kat nu regelmæssigt skal have ordnet tænder, så kommer det jo til at blive rigtig dyrt.

Vil høre, om I kender til nogle forsikringsselskaber som også dækker kattens tænder eller om man kan lave tillægsforsikringer eller noget i sin egen forsikring. Vil meget gerne høre alle jeres erfaringer.

På forhånd tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattens Tænder
  • #1   13. jul 2021 Ja, det kan være en dyr omgang med narkose og tandrensning.
    Har Tinka forsikret hos Tryg, og her dækkes forebyggelse heller ikke.
    Måske kan du få lov til at børste kattens tænder? Det anbefaler min dyrlæge.
    Har også hørt om nogle, der har haft gode erfaringer med "Plaque Off" - overvejer det selv smiley

• #2   13. jul 2021 Desværre kender jeg ikke nogen som dækker alvorlig og gentagen tandbehandling smiley
    Jeg har to katte uden tænder, det har FORL/TR og har begge to fået 5 tandoperationer, da de blev færdige for 5 og 6 år siden, betalte jeg ca 3500kr pr operation, de var nogle hårde år, jeg klarede det, fordi det var en kendt udgift, så jeg kunne lægge penge til side, men 2 katte og mindst 2 gange om året, det var hårdt.

• #3   13. jul 2021 Min forsikring dækker heller ikke og jeg har en der lige har fået fjernet 13 tænder..

Kommentér på:
Kattens Tænder

Annonce