{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gå tur med sin kat.
  • #1   6. sep 2008 ja jeg tror også jeg lader vær. synes enlig også det er lidt mærkeligt he he. jeg få dækket mit behov nok med at gå med min hund he he.

• #2   6. sep 2008 Jeg gør det når jeg har tid smiley

• #3   6. sep 2008 Lis D - Det passer så ikke :S Rottweiler har aldrig lavet krumspring osv for at komme ud, og har heller ikke fået smag for udelivet, hvis han ved et uheld kommer ud uden sele vender han om og skraver på døren og au'er ynkeligt for at komme ind igen..

• #4   6. sep 2008 ja jeg tror også jeg lader vær, også fordi der er så mange løse hunde der hvor jeg bor så jeg tør sku ikke, jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis der sku ske ham noget.

• #5   6. sep 2008 Lis D - jeg kan nævne flere katte der kan gå uden snor, som ikek er som ROttweiler på andre måder, og som heller ikke hopper osv, det er bare et spørgsmål om træning

• #6   6. sep 2008 Hej

Jeg har en mainecoon kat på 1,5 år, hun har været vant til at komme ud i en løbegård inden jeg fik hende. Vi har så en lille have så derfor har vi ikke en løbegård. Jeg har så købt en sele til hende, da hun ikke kan lide at være udenfor ret længe og ikke kan finde hjem igen hvis hun først løber ud, så sidder hun og piber i nærheden og er helt ulykkelig... Siden jeg har fået selen til hende elsker hun at komme ud, og det går helt fint hun har bare en line at løbe rundt med sådan hun kan komme omkring i haven... det tog ikke lang tid inden hun var vant til det og nu elsker hun det. Hun prøver slet ikke på at komme ud, med mindre jeg har selen i hånden så hun bliver indendøre hvis den ikke er der:-)

• #7   8. sep 2008 Jeg går ofte tur med min Coco men det er uden sele. Vi har et dejligt naturområde bag min have med gangstier og en lille sø. Han elsker at gå tur sammen med mig og hundene og han kunne ikke drømme om at stikke af.

Han tager indimellem en afstikker op i et træ, men kommer lige så hurtigt ned igen. Han giver lyd fra sig hvis han skal besørge (muldvarpeskud er formidable kattetoiletter) så vi lige kan vente på ham. Kommer der en fremmed hund og jeg ser den før Coco tager jeg ham op, ellers hopper han selv op i et træ og venter indtil kysten er klar igen. Møder vi mennesker uden hund, ja så skal Coco jo lige hen og hilse og det er uanset om det er små børn eller voksne.

Men han er også den eneste af mine 5 katte jeg tør tage med ud på den måde, de andre tror jeg ikke ville følge os lige så pænt.

Kommentér på:
Gå tur med sin kat.

Annonce