1.097 visninger
|
Oprettet:
Argh! Useriøs henvendelse på killinger {{forumTopicSubject}}
Mine 2 hvide killinger er folk ihhh og åhhh så interesserede i, men når de skal komme og kigge bliver de væk. Det er nu 5 gang jeg er blevet brændt af! 4 gange med hunkillingen og nu med hankillingen også.
Der er en der har fulgt hankillingen siden han var 3 uger, (han er nu 7 uger) og nu beder jeg om depositum, også hører jeg bare ikke mere fra hende. Hun har skrevet mange indlæg i min gæstebog og ringet ugentlig. Det er da for underligt.
De 3 andre killinger som er sort sølv blev reserveret, og der blev betalt depositum med det samme og uden problemer
Hvorfor opfører folk sig sådan??
Det er jo mine små børn..
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
havde 9 købere til mine 5 killinger før de blev solgt...
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 49 Katte: 14 Emner: 37 Svar: 713
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 55 Svar: 319
Nej sådan har jeg det også. Hvis de først bliver væk en gang, så skal de ikke prøve at ringe igen. Når jeg har set de katte på nettet jeg har nu, har det ikke kunne gå hurtig nok med at komme afsted og se dem :O)
sep 2006
Ja har godt hørt om dem fra udlandet med de checks der. Men det går jo ud på svindel. Den er rimelig nem at gennemskue. Men dem der henvender sig hos mig er ikke til at gennemskue. De siger de hele deres liv har ønsket sig en hvid mainecoon og bla bla bla.. snakker længe, og jeg har virkelig følt de var interesseret så fatter ikke de springer fra. De kan da i det mindste ringe og sige de ikke er interesserede alligevel. Men det kan jeg måske ligeså godt vænne mig til at det er sådan..
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Det mest ireterende er, når der er flere der er interreseret i samme killing, og man er nød til at give et par dage til at overføre dep i. Når man så ringer efter en 3 dage og spørger kommer der alverdens undskyldninger for at pengene endnu ikke er modtaget.
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 7 Emner: 7 Svar: 26
sep 2006
Det er netop der den ligger. Folk har altid lov at sige de ikke er interesserede. De er mere en velkomne til at komme og se killingerne uden at bestemme sig. Men når folk ringer og udtrykker de er vildt interesserede og laver en aftale, og de så derefter bliver væk, det er altså bare ikke iorden. De behøver ikke engang forklare hvo´r de ikke kommer eller hvor de ikke er interesserede. Bare jeg ved klar besked!
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 7 Emner: 7 Svar: 26
sep 2006
Ja jeg har haft nr på alle dem jeg har haft aftale med, og de selvfølgelig mit. Men når de ikke dukker op til en aftale, eller ikke ringer tilbage som aftalt så gider jeg ikke spile hverken tid eller penge på at ringe dem op og høre hvorfor de ikke kom eller ikke ringede.. hvis de var interesserede skulle de jo nok sørge for at komme/ ringe
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
sep 2006
Det må da være dejligt.. :O)
er det huskatte de er kommet fra sjælland for at hente?
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Argh! Useriøs henvendelse på killinger