{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Argh! Useriøs henvendelse på killinger {{forumTopicSubject}}

Mine 2 hvide killinger er folk ihhh og åhhh så interesserede i, men når de skal komme og kigge bliver de væk. Det er nu 5 gang jeg er blevet brændt af! 4 gange med hunkillingen og nu med hankillingen også.
Der er en der har fulgt hankillingen siden han var 3 uger, (han er nu 7 uger) og nu beder jeg om depositum, også hører jeg bare ikke mere fra hende. Hun har skrevet mange indlæg i min gæstebog og ringet ugentlig. Det er da for underligt.
De 3 andre killinger som er sort sølv blev reserveret, og der blev betalt depositum med det samme og uden problemer
Hvorfor opfører folk sig sådan??
Det er jo mine små børn..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh! Useriøs henvendelse på killinger
  • #1   31. aug 2008 Det har jeg også prøvet med mine hittekillinger - (eks)brugere herindefra der viser interesse, laver en aftale om besøg, og så bare bliver væk. Uforskammet er det!

• #2   31. aug 2008 jeg havde det samme med mine killinger... skyndte mig hjem en dag fordi en dame ville komme, men næ, hun blev bare væk...
    havde 9 købere til mine 5 killinger før de blev solgt...

• #3   31. aug 2008 Det der har jeg også prøvet,det er hammertræls,men det viser bare at folk ikke er interesserede nok så de fortjener ikke nogle af mine killinger

• #4   1. sep 2008 Laila *Katte tilsalg og ompl* skriv pb smiley
    Nej sådan har jeg det også. Hvis de først bliver væk en gang, så skal de ikke prøve at ringe igen. Når jeg har set de katte på nettet jeg har nu, har det ikke kunne gå hurtig nok med at komme afsted og se dem :O)

• #5   1. sep 2008 anita O
    Ja har godt hørt om dem fra udlandet med de checks der. Men det går jo ud på svindel. Den er rimelig nem at gennemskue. Men dem der henvender sig hos mig er ikke til at gennemskue. De siger de hele deres liv har ønsket sig en hvid mainecoon og bla bla bla.. snakker længe, og jeg har virkelig følt de var interesseret så fatter ikke de springer fra. De kan da i det mindste ringe og sige de ikke er interesserede alligevel. Men det kan jeg måske ligeså godt vænne mig til at det er sådan..

• #6   1. sep 2008 Det var også galt, da jeg havde Silkes killinger til salg sidste efterår.

Det mest ireterende er, når der er flere der er interreseret i samme killing, og man er nød til at give et par dage til at overføre dep i. Når man så ringer efter en 3 dage og spørger kommer der alverdens undskyldninger for at pengene endnu ikke er modtaget.

• #7   1. sep 2008 Kan udemærket forstå jer. Men vil også lige sige at folk har lov at fortryde, hvis man melder tilbage at man alligevel ikke er intra, eller at der er andre årsager til at man ikke kan tage killingen, men selvfølge skal man kontakte og forklare sig.....

• #8   1. sep 2008 Pernille E
    Det er netop der den ligger. Folk har altid lov at sige de ikke er interesserede. De er mere en velkomne til at komme og se killingerne uden at bestemme sig. Men når folk ringer og udtrykker de er vildt interesserede og laver en aftale, og de så derefter bliver væk, det er altså bare ikke iorden. De behøver ikke engang forklare hvo´r de ikke kommer eller hvor de ikke er interesserede. Bare jeg ved klar besked!

• #9   1. sep 2008 Nej, det er jeg enig med dig i... uden tvivl! Man skal give besked... ligemeget om det er fordi man vil have den eller fordi man ikke vil.....

• #10   1. sep 2008 Lis D
    Ja jeg har haft nr på alle dem jeg har haft aftale med, og de selvfølgelig mit. Men når de ikke dukker op til en aftale, eller ikke ringer tilbage som aftalt så gider jeg ikke spile hverken tid eller penge på at ringe dem op og høre hvorfor de ikke kom eller ikke ringede.. hvis de var interesserede skulle de jo nok sørge for at komme/ ringe

• #11   1. sep 2008 Jeg har kun oplevet modsat. Mine købere er kommet fra hele sjælland og ikke én brænder mig af.

• #12   1. sep 2008 Zelda *
    Det må da være dejligt.. :O)
    er det huskatte de er kommet fra sjælland for at hente?

• #13   1. sep 2008 jeg fik da også sol stråle jistorier ud af det til sidst... 2 killinger skal til kbenhavn, 2 er flyttet sammen her i jylland og en har fået det hyggeligste hjem på mors... baby flyttede til fyn, ja, alle har fået gode hjem...

Kommentér på:
Argh! Useriøs henvendelse på killinger

Annonce