{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

katte og ny hund? {{forumTopicSubject}}

ja det er jo sådan at jeg har købt mig en lille hvalp som jeg skal hente sidst i sep.

men hvordan skal jeg lave mødet mellem kattene og hunden? hun er bare en lille hund på ikke engang et kg når når jeg får hende.

skal jeg lukke kattene ude i gården og laden hunden gøre sig til rette eller?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte og ny hund?
  • #1   27. aug 2008 Jeg ville nok lade dem hilse på hinanden lige fra starten, kan de ikke sammen så kan du gøre som du selv beskriver.

De kan jo være at kattene er ligeglade med hende, så længe hun holder sig væk, og det skal hun jo så lære lige fra starten.

• #2   27. aug 2008 Jeg tror nok (alt efter hvordan dine kattes temperement er selvfølgelig) at jeg lige ville give hvalpen lov til at finde sig tilrette i et enkelt rum inden den skal hilse på dens nye bofæller.

• #3   27. aug 2008 jeg ville nok også lade en hvalp kigge sig lidt rundt ogfinde nogle skulesteder smiley for katte kan nu engang tryne sådan en grundigt det har jeg set før. men jeg synes som regel det går rimmeligt nemt for hvalpen lærer hurtigt at give fra sig. menlige at lade den falde lidt til ro tror jeg ville være en godide

• #4   28. aug 2008 Med min gamle kat som jeg havede da jeg fik gucci lod jeg være der fra starten af og min hund vejet under 1 kg da jeg fik ham. hun kigget af ham også væste hun og løb ind i det andet værelse også efter 20 min komme hun tætter og tætter på også når han sov lå hun og kigget på ham og når han så vånget igen løb hun væk der igk nogle dage til de begge havede venne sig til hinanden og de blev de bedste venner.

Kommentér på:
katte og ny hund?

Annonce