{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

AAARGH Fifi er blevet neu. og skal holdes fra Sofus {{forumTopicSubject}}

Var oppe og blive steriliseret idag.. Men hun må efter dyrelægens udsagn ikke være sammen med Sofus?? Så hun er lukket inde i soveværelset med bakke, mad og vand... OG hun er ikke træt...
Udover det skal hun holdes inde en uge... Hun bliver sindsyg ja.. og vi gør nok også Hun er jo vant til, at gå på jagt i haven he he...
Nu ligger Sofus foran døren og de snakker igennem den he he.. eller rettere ARGH!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AAARGH Fifi er blevet neu. og skal holdes fra Sofus
  • #1   20. aug 2008 Jeg ville nok holde hende seperat de første par dage, fordi hun skal holdes i ro. Og en frisk legekammerat vil være for meget af en fristelse for hende. så det er bedre at holde dem adskilt når i ikke kan holde øje med dem og se at hun ikke er for vild.
    Så de kan altså godt være sammen når du holder øje med at hun ikke leger vildt.

det med at hun ikke må komme ud kan jeg godt se bliver hårdt, men det er nødvendigt da såret jo skal hele og hun må ikke være for vild, og det skal jo også holdes rent hele tiden.

• #2   20. aug 2008 Hmm det er nok kun i dag hun ikke må være sammen med ham hvis hun er påvirket af bedøvelsen. Jeg kan nu ikke se der kan ske det store hvis I er der til at holde øje med dem og forhindrer dem i at lege vildt sammen. Men fordi de ligger og sover sammen eller hyggesnakker sker der jo ikke noget ved.

Det er forståeligt at hvis I ikke er der til at forhindre dem i det at de skal være adskilt men ellers ikke.

Mine katte har aldrig skulle være isoleret når de har været steriliseret.

• #3   20. aug 2008 Hun er frisk... Bestemt.. Har været det siden jeg hentede hende..
    Hun har PT ikke "set" på såret.. Jeg ved hun skal isoleres fra Sofus pga. sikkerhedsmæssige årsager.

• #4   20. aug 2008 der kan vel ikke være den store fare hvis I er der til at holde øje med dem?

• #5   20. aug 2008 de ka sagtens være sammen, hvis i holder øje. Det er vigtigt at huske at missen har fået smertestilende så det gør ikke ondt lige nu.

så hun ved ikke at det er der og hun tager ikke selv hensyn til det. derfor skal i holde øje.

ud over det ser jeg ingen grundt til at de ikke skal kunne være sammen

• #6   21. aug 2008 Jeg har aldrig holdt en neutraliseret kat isoleret fra den øvrige flok, og det har heller aldrig givet problemer. Det eneste, du kan risikere er, at han hvæser af hende, fordi hun lugter "forkert" (dyrlægen).

De har også fået fri adgang til haven allerede dagen efter, men det skal dertil siges, at den er indhegnet, så de ikke er længere væk, end jeg ved, hvor de er.

• #7   21. aug 2008 Du må ikke lukke hende ud i hvert fald de første 3 dage. Narkosen kan sidde i kroppen og give hende sløvere reflekser og så reagerer hun ikke som hun skal på f.ex. biler, ræve og andre katte. Hold hende for guds skyld (eller i hvert fald kattens egen) indendøre i min. 3 dage.
    Grunden til at de skal holdes adskilt det første døgns tid, er også at den anden kat kan blive interesseret i hendes sår og begynde og slikke og evt. bide i det. At han hvæser fordi hun lugter anderledes er bestemt også en mulighed, der dog ikke er så forfærdelig som hvis han begynder at interessere sig for hendes sår. Det skal altså lige have tid til at hele.
    I og med at I ikke lukker hende ud de første 3 dage, vil I også kunne se at såret heler som det skal, ikke springer op eller bliver betændt.

Kommentér på:
AAARGH Fifi er blevet neu. og skal holdes fra Sofus

Annonce