631 visninger
|
Oprettet:
AAARGH Fifi er blevet neu. og skal holdes fra Sofus {{forumTopicSubject}}
Var oppe og blive steriliseret idag.. Men hun må efter dyrelægens udsagn ikke være sammen med Sofus?? Så hun er lukket inde i soveværelset med bakke, mad og vand... OG hun er ikke træt...
Udover det skal hun holdes inde en uge... Hun bliver sindsyg ja.. og vi gør nok også Hun er jo vant til, at gå på jagt i haven he he...
Nu ligger Sofus foran døren og de snakker igennem den he he.. eller rettere ARGH!
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Så de kan altså godt være sammen når du holder øje med at hun ikke leger vildt.
det med at hun ikke må komme ud kan jeg godt se bliver hårdt, men det er nødvendigt da såret jo skal hele og hun må ikke være for vild, og det skal jo også holdes rent hele tiden.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Det er forståeligt at hvis I ikke er der til at forhindre dem i det at de skal være adskilt men ellers ikke.
Mine katte har aldrig skulle være isoleret når de har været steriliseret.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 13
Hun har PT ikke "set" på såret.. Jeg ved hun skal isoleres fra Sofus pga. sikkerhedsmæssige årsager.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
så hun ved ikke at det er der og hun tager ikke selv hensyn til det. derfor skal i holde øje.
ud over det ser jeg ingen grundt til at de ikke skal kunne være sammen
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
De har også fået fri adgang til haven allerede dagen efter, men det skal dertil siges, at den er indhegnet, så de ikke er længere væk, end jeg ved, hvor de er.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Svar: 135
Grunden til at de skal holdes adskilt det første døgns tid, er også at den anden kat kan blive interesseret i hendes sår og begynde og slikke og evt. bide i det. At han hvæser fordi hun lugter anderledes er bestemt også en mulighed, der dog ikke er så forfærdelig som hvis han begynder at interessere sig for hendes sår. Det skal altså lige have tid til at hele.
I og med at I ikke lukker hende ud de første 3 dage, vil I også kunne se at såret heler som det skal, ikke springer op eller bliver betændt.
AAARGH Fifi er blevet neu. og skal holdes fra Sofus