920 visninger
|
Oprettet:
Kat Fundet - Ikke i god tilstand {{forumTopicSubject}}
Dette er bare en oplysning til folk der bor i Borup (4140) og hvis der er nogen der mangler en kat..
Vi har fundet det sørgelige syn af en Kat der ligner meget vores (Sort/Hvid med med hvide hår på ørene) som tydeligvis er blevet påkørt - Der er blevet ringet til Falck og vi går og afventer dem... Katten er ikke øremærket efter hvad jeg kan se.. den er stadig i live men tror den har brækket hoften/ryggen
Adressen er Hovedgaden i Borup (Skriv pb. hvis i kender til katten - Så kan i få telefonnummeret og den helt præcise adresse)
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 95
Katten er blevet hentet af Fack Holbæk kl. ca. 16.30 .
Så vidt vi kunne se, var den ikke øremærket - og den var meget ilde tilredt.
Det smerter mit hjerte at se en kat på den måde !
-Marie.
nov 2007
Ja, det var absolut ikke rart - slet ikke når den lignede vores egen SÅ meget !
Ham fra Falck sagde ikke hvad de gjorde med katten, men jeg går da ud fra at, de bliver nødt til at aflive den.
Og for at være ærlig, så tror jeg også at det var det bedste for den. Den havde virkelig mange smerter, og man kunne se, at den heller ikke var helt klar i hovedet mere. Dens blik var helt tomt !
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg håber den stakkels kat har fået fred nu.
nov 2007
Ja, det var abslout ikke rart ! Især ikke når den ligner ens egen katt SÅ meget !
Men som jeg også skrev til Linda, så tror jeg også at den stakkels kat havde bedst af at få fred. Den var MEGET ilde tilredt !
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
nov 2007
Den mand fra Falck tjekkede om han kunne se, om den var øremærket - men mere så jeg ikke at han tjekkede.
Men det kan være han først tjekker det, når katten bliver afleveret et sted. Men jeg ved det ærlig talt ikke.
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
det er alligevel osse længe den er gået rundt med så store smerter inden de er kommet .. puha godt det ikke var mig der så det.. man kan osse ringe efter det der kaldes en dyreambulance har jeg fået afvide. de kommer vidst noget hurtigere.
70 10 20 30
nov 2007
Ja, da jeg så den i morges, der vidste jeg bare ikke hvad jeg skulle gøre for den, og jeg var ved at misse mit tog. Men det var ham der ejer vores lejlighed, der havde ringet til Falck.
Men det med en dyream´bulace lyder da som en fantastisk ting ! Gid jeg havde kendt til det i morges ! :S
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 45
nov 2007
Som skrevet, den ligner lidt vores Balou, lidt mere hvis i det og med hvide hår på ørene
nov 2007
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Da en anden kat blev kørt ned ud foran mit hjem og bilisten stak af betænkte jeg mig ikke 2 sekunder. Fat i dyrlægen og afsted med katten hvor de ydede førstehjælp. Jeg hjem og lave fremlysningsplakater som jeg satte op i kvarteret og nærmeste tankstation og supermarked. Hurra det gav pote, allerede om aftenen havde kattens ejere meldt sig og katten blev reddet, og jeg blev belønnet med et par gode flasker rødvin. Det kostede mig ikke noget at aflevere katten hos dyrlægen efter at have sat ham ind i situationen.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Gid der var flere mennesker som dig placeret rundt om i landet.
... Og hvorfor pokker har dyreambulancer ikke nogen med, der kan aflive på stedet? Når der alligevel ikke er noget håb, så er der jo ingen grund til at trække lidelserne i langdrag
nov 2007
nov 2007
Kat Fundet - Ikke i god tilstand