{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

foder -forkælelse eller hva* {{forumTopicSubject}}

Vi har lige skiftet foder fra RC til Hills (grunden til det er lang) og vores ene kat -den madglade, vil ikke rigitg spise det.
Han er normalt en nem kat, men kan går ofte og miaver om aftenen og vil ikke rigtig spise det. Vi har nu prøvte med det i ca 14-17 dage.
grunden til vi ikke har "taget det så seriøst" er at kan gerne spiser hvis vi tager lidt af det og hælder ud på gulvet (som med godbiderne) eller tager lidt i hånden og lader han spise af den.

Er det forkælelse elller skal vi tage det seriøst -tror han har tabt sig lidt.....

Det er maine coon og det er hill indoor

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder -forkælelse eller hva*
  • #1   18. aug 2008 prøv med en anden slags smag. vores får kyllinge smagen. det behøver ikke nødvendigvis være indoor du giver dem fordi de er indendørs. vores får almindeligt fodder. de får lige pt hills kitten chicken. de elsker det.

• #2   18. aug 2008 Du kan også prøve at blande en klat leverpostej i så det dufter af det..
    Måske ved han bare at du kommer og "håndfodrer" ham hvis han venter længe nok, og synes det er hyggeligt..

• #3   19. aug 2008 Vi fodrer ALTID med dette foder: ORIJEN Cat & Kitten BARF-Kibble.

det fungerer perfekt, kattene æder med velbehag, og de vokser flot og harmonisk, pelsen er altid flot og lækker..

Her køber vi det (de sender over hele landet)
    http://petfoods.dk/?traeid=699

-Vi bruger samme type (altså varianten til hunde) til vores hunde, med gode resultater også..

• #4   19. aug 2008 Sanne: Synes ikke rigtig de andre har svaret direkte på dit spørgsmål men i stedet kommet med forslag til andre slags foder. Der er INGEN kat der sulter sig selv. Så længe han drikker så har han det fint. Hold den lidt længere og se om han ikke begynder at spise, og hvis det ikke sker kan du evt. prøve at putte en lille smule af noget andet foder i (evt. det foder han kan lide) og når han så har vænnet sig til det så fjerner du det fodder igen og så skal han nok fortsætte med at spise det du giver dem nu. Han skal bare vænne sig til det og det er nemmere hvis han får noget af det han er vant til ved siden af.

• #5   19. aug 2008 det lyder som om han er en hygge spiser.. her er 1 som helst vil spise sammen med mig... hun fare over maden når jeg giver hende det med hånden,...

der er også nogen af mine katte som synes det er hyggeligt, når jeg kaster foderet ud over hele gulvet..

• #6   19. aug 2008 hæ hæ ja forkælet er de smiley Da vi begyndte på dette foder blev det blandet op med det gamle (for at mildne overgangen), men vi har ikke mere af det gamle og kan ikke skaffe mere (lang historie, som jeg også harskrevet herinde for et par uger siden)

Kommentér på:
foder -forkælelse eller hva*

Annonce