10. maj 2007 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
min kat mijaver pludselig {{forumTopicSubject}}
Min hunkat blev steriliseret for 1år siden, hun er 3 år. I den sidste måned har hun drevet mig til vanvid! Når jeg kommer hjem kommer hun hen til mig og mijaver. Skingert og skørt, som om hun mangler mad eller noget!
Når vi ligger i sofaen kommer hun op til os,og mijaver og mijaver, selv når vi klør hende! Når jeg så ligger med tæppe på så kommer hun ind under det, mijaver og mijaver, indtil hun ligger sig under tæppet og begynder at ælte i sofaen... hun ælter og ælter og ælter! Hvis jeg så kigger ind under tæppet og siger et eller andet begynder hun forfra med sin mijaven! Nu har jeg aldrig oplevet en kat i løbetid,men jeg ku forestille mig at det er sådan de opfører sig! Hun har ikke været sådan siden hun var drægtig!!! Hvad skal vi gøre, hun driver os til vanvid, den bette misser!
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 699
jul 2008
Anette. Hvis din kat bare holder af at snakke med dig, "så bliver det ikke bedre. " Men noget man kan komme til at holde af. Min Sille snakker rigtig meget og hun elsker når jeg snakker til hende. Sille fortæller mig ofte hvis hun vil børstes, ved at miaue og løbe ud i bryggerset, hvor jeg har børsterne. Hun kan blive ved, indtil jeg forstår at det er det hun vil. Ligesom hun fortæller "at nu vil jeg sludre" så render hun rundt efter mig og miauer. Jeg plejer at sætte mig ned og nusse og snakke med hende.
jul 2008
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
min kat mijaver pludselig