mormis med 5 killinger fundet {{forumTopicSubject}}
hej alle på KG ja som overskriften lyder fandt et ungt par i kbh en mormis med 5 meget små killinger forladt i et sommerhusområde så de tog kattene med hjem og satte sedler op og kontakte kattehjem men de kunne ikke modtage dem da der er fyldt op alle vegneså de prøvede gennem en dyrelæge men uden held så de ku enten tage dem med hjem eller få dem aflivet og da ingen af dem fejler noget tog de dem selvfølgelig med hjem selvom de ikke må have husdyr hvor de bor og nu har de haft mormissen lige siden og killingerne er rejst så nu tar jeg mig af mormissen jeg har bedt dem tage til dyrelægen for at give hende vacc. og orme og loppekur samt en øremærkning så nu betaler jeg regningen og beholder mormissen men det her er endnu et eksempel på at der findes mange useriøse katteejere og det kan gøre mis så gal i hovedet
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
lis D ja men den stakkel skal ikke aflives og går det ikke så må jeg finde på noget andet i starten får hun vores soveværelse
missemor ja det var dejligt for det ville ikek have været smart at atge dem med gg
maj 2008
maj 2008
maj 2008
mormis med 5 killinger fundet