Tøj til kat {{forumTopicSubject}}
Nu stiller jeg dette spørgsmål af praktiske årsager og ikke for fornøjelsens skyld. Jeg har en kat som er Norsk skovkat og langhåret. Hun hader at blive børstet og få klippet knuder af pelsen. I år har jeg valgt at få hende klippet hos dyrlægen, fik det gjort i Onsdags, da den var som et filttæppe, det værste nogensinde. Så nu er hun blevet ret skaldet på ryggen ned til halen. Desværre er vejret ret koldt og det er koldt for hende at komme ud. Hun er en udekat. Nogen der har et forslag til en lille trøje eller lignende Hun kan få på til det bliver varmere så hun ikke bliver syg? Rent praktisk i denne situation. Er ikke tilhænger af tøj til katte. Ved heller ikke om hun vil finde sig i det. Hun er 11 år. Ingen negative svar tak.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.216
Men jeg tror nu næppe at hun vil have det på..
apr 2021
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
Hvis hun derimod går i lukket have eller løbegård, så kan man jo holde øje med hende, og så ville jeg ikke være bekymret for at give trøje eller dækken på
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
du kan evt lade hende være kortere tid udenfor af gangen. lad være med at lade hende gå ude om natten nu hvor der stadig er frost
så tænker at det nok skal gå, så lang tid at hun selv bestemmer om hun vil være ude
mine gider ikke at være ude hvis de fryser
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.104
Jeg klipper Mitti, og han kommer ikke i haven når han er meget kortpelset, for han bliver forkølet af det, han sanser ikke, at han skal komme hurtigere ind, og det er fra en lille lukket have, hvor jeg kan hente ham.
Jeg plejer at klippe slut april eller begyndelsen af maj, så han ikke skal holdes for meget inde, for han brokker sig højlydt
apr 2019
Følger: 37 Følgere: 108 Katte: 4 Emner: 20 Svar: 85
Derudover er det i fremtiden rigtig vigtigt du sørger for at rede hende dagligt - det er simpelthen så synd for en kat når den går rundt med knuder osv der gør ondt. God søndag.
apr 2021
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Din kat vil helt sikkert ikke finde sig i, at få noget på. Det ville også være alt for farligt udenfor.
Du prøve nu hvor hun er kort, at træne hende i, at det er rart at blive børstet samt nogle gode godbidder. Der findes mange børster, kamme og karter, der helt sikkert kommer langt nok ned. Der ville jeg prøve mig frem. Jeg bruger selv flere forskellige på min kat.
apr 2021
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
apr 2021
Tøj til kat