{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

HASTER! - Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Her i nat hørte jeg en kat mijave uden for - i dag hørte jeg den igen, og da jeg åbnede køkkendøren for at gå ned og lede efter den stod den lige uden for. Den ser rigtig pæn ud (ligner en lidt bengaler) så tror nogen ejer den - derudover ser den gravid ud - men...

Jeg kan ikke se nogen tat (kan være chippet selvfølgelig) og hør ikke tage den ind af hensyn til mine egne to banditter - men kan heller ikke holde ud at høre den mijave - det skærer i mit hjerte at se det...

Hvad skal jeg gøre? Har ikke prøvet det før... Hjææææælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HASTER! - Hvad skal jeg gøre?
  • #1   9. aug 2008 tag den med ind i en trandport kasse eller noget i et andet rum. også ta til dyrlægen på mandag og få set efter om den har en chip ??
    det nok det bedste at gører. er glasd for at der var en der tod sig af min kat a den var blevet væk. så syntes du skulle tge den til dig og give den lidt mad og drikke

• #2   9. aug 2008 Ta den ind på badeværelset , gi den lidt mad og vand og ta gerne et billede og læg herind , skriv hvor i landet du bor og måske er der nogen herinde der kender den og ejeren .
    Syntes det er synd den skal stå og græde ved din dør .......

• #3   9. aug 2008 Ofte kan man mærke chippen oppe bag øret/på halsen, så du kunne evt. mærke efter chip?

• #4   9. aug 2008 Tag den ind Jørgen og gør, som de andre foreslår.
    Se også under *Dyr efterlyses* på www.dyrenesbeskyttelse.dk, om nogen skulle savne den.
    Du kan selv fremlyses den derinde.

Godt, du ikke bare lader 5 og 7 være lige, men hjælper katten!

• #5   9. aug 2008 Jørgen, jeg forstår godt, hvis du ikke lige har mod på at tage den ind til dine egne banditter. Men har du ikke en nabo eller bekendt i nærheden, der ikke har kat (eller hund), og som kan have katten hos sig til på mandag?
    Prøv også at forhøre dig hos naboer om de kender katten, måske bor den lige i nabolaget.

Håber du finder ejeren.

• #6   9. aug 2008 Hvor bor du ?

Måske kan dine katte acceptere den.. Det er vel værd at prøve indtil mandag ?

Vær ihvertfald aldrig ligeglad, det sårer den som måske ejer katten smiley

Mega - 5 og 7 være lige.... Det har jeg aldrig hørt før smiley

• #7   11. aug 2008 Kontakt Inges Kattehjem, 44 85 35 55. De er altid meget hjælpsomme og kan hjælpe dig med at se om katten er chippet. Det er ikke altid man kan mærke chippen. Den kan godt flytte sig lidt rundt.
    Kattehjemmet vil være dig behjælpelig med hvad der skal ske katten fremover, både hvis der er en ejer og hvis der ikke er. smiley

Kommentér på:
HASTER! - Hvad skal jeg gøre?

Annonce