{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Kedelige Katte:/ {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv, nogle kedelige misser jeg har:) Så prøver man at give dem et liv, hvor det ikke bare er tørkost, men også lækre ting.
Først laver jeg lækker ovndampet torsk til dem med havregryn og fiskevand hældt over - det vil de ikke have, nåh så prøver vi med lidt lækker fersk kylling - duer heller ikke.
Så i går købte jeg nogle lækre catnip godbidder, nogle bløde bidder - dem vil de slet ikke røre!
Idag fik jeg så kæmpe rejer til aftensmad, det skulle de da smage, men ville de have det NEJ!

Andre der har uendeligt kræsne katte! ØV ØV, de skal da også smage det søde liv!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kedelige Katte:/
  • #1   1. aug 2008 hehe tina, den havde jeg glemt at skrive ved, den virker heller ikke.
    Synes det er så øv, når man virkelig står og laver "middag" til dem, også snuser de bare og går. Tror næste forsøg er kogte kyllinge hjerter

• #2   1. aug 2008 Tilføjes kan også små leverstykker langtidsovnbagt, så de bliver sprøde snacks smiley

• #3   1. aug 2008 jah, det ville selvf være værre hvis de kun ville have kød:)
    Nej tror jeg prøver nsæte gang, lige at give det lidt varme. Køber bare katte snacks på katte snacks, for synes jo altid jeg skal have noget lækkert med hjem til dem. Så står man der med en lang næse når de bare rynker på næsen:)

Kan ikke huske, hvordan er det med kogte ris, må de få det? Mener de kan få hård mave af det?
    Måske var det havregrynene i fisken de ikke ville ha *gg*

• #4   1. aug 2008 Cash var nu meget nem, hvis han kunne få lidt oksesteg eller endnu bedre majs eller kogte gulerødder, så var han lykkelig. Tun, fisk, rejer - faktisk gled det meste ned, undtagen svinekød, det "gravede" han bare ned.
    Hver morgen SKULLE han have et hjørne af min ost, ellers fortsatte han bare med at skabe sig resten af morgenen.

Men med den servering dér, så vil jeg godt være kat hos dig i mit næste liv!

• #5   1. aug 2008 hehe tak Christina:)
    Men det gode ved det er så også, at alt mad kan stå i fred på bordet.
    Undrer mig bare, for i gamle dage åd katte jo alt, fiskeskrog osv.

Tør jeg nu ikke give dem, er altså så bange for at kvæle mine katte. (kom til at give vores hvalp et for stort stykke pølse da den var lille, og den skreg da den skulle synke det fordi det var for stort:/ Lige siden har jeg været bange for at mine dyr skulle kvæles i noget:) )

• #6   1. aug 2008 det er vel kylling og ikke killing:)

De har fået våd mad nogle gange da de var små, men det var bare whiskas baby i sauce. Deres afføring kommer sådan til at lugte. (er nu heller ikke fan af whiskas)

• #7   1. aug 2008 hehe:)

Tror jeg køber kyllinge hjerter til dem imorgen med lidt ris og vandet fra de kogte hjerter. Selv jeg er VILD med kyllinge hjerter.
    Og glider det ikke ned, så prøver vi noget vådfoder, så må vi jo leve med stanken:) Et liv på tørkost er for kedeligt synes jeg

• #8   1. aug 2008 Nu der lige er nogen i den her tråd, vil jeg lige spørge om noget andet. Ingen grund til at starte en ny tråd.
    Min hunkat er begyndt at gnide sin mund talgkirtel op af alt, hele tiden. Vil hun fortælle noget, er hun utryg og mærker ekstra af eller?

• #9   1. aug 2008 prøv stuebambus eller laks smiley

• #10   2. aug 2008 Ja jeg ved ikke lige hvad man kan gøre når ens kat er kræsen, for min han er stik modsat. Han spiser stort set det meste der bliver serveret for ham.... smiley

• #11   2. aug 2008 Har du prøvet med kogt laks? Mine er heller ikke vilde med kogt torsk.

Af mine 5 katte gider de 3 kogt laks. Sticks gider de 3 af dem spise, Gærtabletter gider 2 af dem spise, Tun i vand gider 3 af dem spise. Kogt kylling gider 2 af dem spise... så det kan altså være lidt af en jungle at finde noget alle kan lide. Kyllingelever og hjerte gider de ikke rigtig spise, råt oksekød ej heller. Whiskas kan de til nød spise, Prescription diet vådmad gider ingen af dem røre. Rejer er de heller ikke vilde med.

Så jo jeg kender også til kræsne katte. Det eneste som jeg ved alle 5 vil spise er deres tørkost som jeg selv blander og så kitekat i gele (både den blå og pink pakning)

• #12   2. aug 2008 Tina: Kittekat får de dårlig mave af. Sticks, kan gå an hvis mor brækker dem i stykker for dem, for ellers ved de ikke hvad man gør med dem:) Gørtabletter er de af en eller anden grund ville med, men kedelige snacks efter min mening, og dem kan man jo ikke bare gå og hyggefodre med.
    Vi prøver den kogte laks.

Stuebambus, er det en erstatning for kattegræs?

Kommentér på:
Kedelige Katte:/

Annonce