2.254 visninger
|
Oprettet:
lære killing og så med halsbånd {{forumTopicSubject}}
hvordan vender man sin kat og gå med halsbånd?
har prøvet og give bella et på 2 gange men hun bliver helt panikslagen efter 2 min med det, så tager jeg det af syndes det er synd.
men hvordan for vi hinde til at vende sig til det???
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Få den mærket istedet for, så slipper du også for den måske sidder fast et sted
jul 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 39
SKAL hun heller ik jeg har bare altid været vand til at mine katte har det på
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 8 Emner: 44 Svar: 1.030
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 8 Emner: 44 Svar: 1.030
maj 2007
Lad katten gå uden halsbånd, det har den nu bedst af
og nej min hund har heller ikke halsbånd på indenfor
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 591
De er chippet og det er det eneste jeg har.
Min gamle huskat havde halsbånd, og det var han bestemt ikke glad for. Den sad dog for løst....
Han var fritgående og halsbåndet havde jeg derfor købt med en form for udløser, således at halsbåndet ville ryge af, hvis katten hængte sig i et træ...
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Ingen af hendes katte skal nogensinde bære halsbånd igen. Tænk hvis hun nu ikke havde været hjemme.. så havde katten været død i dag.
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Halsbånd er til hunde, og hunde skal ik have dem på når de er alene.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Natascha, jeg synes også det er pissevarmt i dag
jul 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 39
og har aldrig sagt det er forde det ser sødt ud, jeg vil bare være mest tryg ved hun haver et på når hun engang skal være ude kat for så kan andre se hun ik er en vild kat og det kunne måske forhindre nogle folk i at smide ting efter hinde eller skramme hinde og det er bare min mening.
og syndes i så jeg er ond ved min kat forde jeg syndes hun skulle have et på så lad jer mene det
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Jeg synes det er dybt ironisk og dobbeltmoralsk at man kan få "pisset i kog" over at ANDRE ikke nødvendigvis svarer konkret på trådstarters spørgsmål, mens man selv bidrager ligeså lidt. Morale er godt, dobbeltmorale dobbelt så godt.
Ja, ja. Det er varmt udenfor, så ta' en is. ;D
maj 2007
Hvis du ser en der skriver "hvordan gennembanker jeg bedst min kat?" Vil du så også svare "sådan her gør du" eller ville du råde til at lade være?
og jo det kan godt sammenlignes, begge ting kan katten dø af
maj 2007
nov 2007
Jeg synes det er bedre at forebygge end at helbrede .....
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 169
mine katte har ikke sagt noget til at få halsbånd på men hvis du vil vænne hende til det kan du sidde med hende og give hende det løst på så det nemt kan komme over hovedet på hende så kan du sidde og snakke med hende og give hende godbider men når hun så ikke vil mere så stopper du du kan så gøre det igen efter et par timer men hvis der ikke sker noget bedring på en uges tid bør du nok overveje om det er det værd fordi at så vil katten bare ikke finde sig i det...
mine katte har halsbånd på JA! men det er halsbånd med en lås der hurtigt går op så det kan jeg ikke se problemet i. mine katte startede med at få det på kun for at de kunne vænne sig til det før jeg begyndte at vænne dem til sele.
kan ikke se det helt forfærdelige i at en kat har et sikkerheds halsbånd kan godt se at det ikke er så smart med de billige halsbånd fra bilka føtex osv. men når det nu er med sån en lås der åbner selv hvis katten sidder fast så kan jeg ikke se det forfærdelige i det. hva så når man transpotere ens kat så må de ikke have sele på eller hvad for det er jo også farligt og ja jeg har sele på mine katte når jeg rejser med dem selvom de er i transport taske/bur og det er for min egen skyld for så føler jeg mig mere sikker.
Dette er ikke noget slag mod nogen men nu har jeg givet min mening ligesom alle andre
nov 2007
Jo hende jeg skrev om længere oppe havde netop sikkerhedshalsbånd på sine, men nej.. sikkerheden glippede, da der virkelig var brug for det. Havde hun ikke været hjemme da uheldet skete så havde hendes kat været død!
End ikke mine hunde bærer halsbånd selvom loven forskriver et sådan med hundetegn. Ingen af mine dyr bruger halsbånd og kommer heller aldrig til det.
jun 2017
Følger: 1 Svar: 1
lære killing og så med halsbånd