{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Flytning af kat+killinger {{forumTopicSubject}}

Vi skal flytte imorgen, og selvfølgelig skal alle dyrene med smiley

Milles killinger er 1 uge og 2 dage gamle, hvordan får vi nemmest flyttet hende og dem, uden at det giver alt for meget stress hos missemor?
Vi har valgt at misserne bliver det sidste der kommer op i den nye lejlighed, men sådan en flytning er jo tit lidt hård ved de kære små, og især nu når Mille har killinger.

Så kom gerne med alle de råd og idéer I har smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af kat+killinger
  • #1   30. jul 2008 puuha den er svær har du nogen til evt at kunne passe dem mens i får flyttet?

• #2   30. jul 2008 maria J
    Nej desværre ikke, da de eneste vi kender her i området er min kæreste far og stedmor, og hun kan ikke tåle katte smiley

Men tænkte nu også mere på når vi har flyttet, hvordan vi så gør det nemmest og uden stress, at flytte dem derop, og "lære" dem stedet at kende og sådan smiley

• #3   30. jul 2008 det værste ville jeg tro er selvo flytningen og ikke efter flytningen jeg har aldrig haft problemer men jeg har også altid haft en "barnepige" i et par dage op til flytningen ss

• #4   30. jul 2008 ærgeligt du ikke er fra sjælland ellers ville jeg gerne have hjulpet dig så godt jeg kunne

• #5   30. jul 2008 maria J
    Tusind tak, det er virkelig pænt af dig at tilbyde smiley

Ja er også ret nervøs for det, hun skulle jo gerne blive ved med at give ligeså meget mælk, og passe sine babyer optimalt smiley

• #6   31. jul 2008 Lad missemor blive på et aflåst værelse i fødekassen med killingerne. Gør det samme med de andre dyr.
    Flyt så med al inventaret og sæt så meget som muligt af det nogenlunde på plads det nye sted.

Som det aller sidste flyttes dyrene, Missemor i en transportkasse med sine killinger. Det er vigtigt, hun ikke på noget tidspunkt skilles fra dem.
    Når de så kommer til det nye sted, vil de kunne genkende tingene og lugtene.
    Missemor + killinger sættes i et aflukket værelse i sin vante fødekasse + nogle ting, hun kender. (Lad være med at skifte underlaget i kassen).

Held og lykke!

• #7   31. jul 2008 *Mega* .
    Mange tak for svaret smiley

Problemet er, at Mille har valgt at bruge sengen som fødekasse (Vi har en sovesofa, og hun har lagt killingerne i "kassen" under sengen) smiley
    Men vil i hvert fald gøre som du har sagt smiley

Kommentér på:
Flytning af kat+killinger

Annonce