1.754 visninger
|
Oprettet:
Pels-eksperter (Ragdoll/siameser) {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Til alle jer der har forstand på kattepels og den udvikling, gerne på siamesere og ragdoll så se nærmere!
I mit galleri 'killing' ser man er en killing som er en blanding af de to katte man ser på det andet billede. Moren er ragdoll, og faren er halvt ragdoll og halvt siameser .. hvordan tror i at killingens pels bliver når den er fuldt færdigudvokset (ved 3 års alderen skulle jeg mene, eller har jeg læst) ..
nogle bud?
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Den kan være lige som en af de to racers, en mellemting eller noget helt 3. Det kan kun tiden vise.
Når man blander racer med helt forskellige pelsegenskaber, så kan der komme næsten hvad som helst ud af det.
Jeg kan altså ikke lade være med at kommentere billederne. De to voksne katte du viser billeder af kan næppe være forældre til killingen. Hun ser absolut ikke ud til at blive langhåret, og det vil hun blive med to langhårede forældre. Desuden ligner det hun er tortie (det er svært at se på billedet), hvilket vil kræve at der er rød på den ene af forældrene.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
det kan godt være det er hendes forældre men så er begge bærere af korthårsgenet for hun er bestemt korthåret.
jeg tror ikke hun vil blive ret meget mere langhåret. Hun er ellers smuk!
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Så det kan ikke lade sig gøre at to langhårede katte for korthårede afkom.
jun 2008
Følger: 1 Svar: 53
Det kan umuligt være dens forældre?
de er jo begge langhåret og killingen er korthåret?
Der er noget der ikke helt stemmer?
okt 2007
Nå ja det havde jeg ikke tænkt på..korthår er jo dominerende..altså Nina!!
Anne..
jeg synes hendes hår ser MEGET kort ud..og ret tyndt så jeg tror ikke hun bliver det mindste buttet som en brite. Så hvis det er en semilanghår du drømmer om skal du ikke vælge hende her, selvom hun er meget dejlig!
okt 2007
"Så hvis det er en semilanghår du drømmer om skal du ikke vælge hende her, selvom hun er meget dejlig!"
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
lækker sag.
Den i album bliver en slank korthårs model *S*
Pels-eksperter (Ragdoll/siameser)