{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Hvordan ser man at fødslen er tæt på? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Nu er der ikke mange dage tilbage af Milles drægtighed, og jeg synes hendes mave er begyndt at hænge, hun buler i hvert fald ikke så meget ud til siderne mere smiley

Men hvordan ved jeg at nu er det snart? Altså, hun bliver vel mere kælen og gør sig ren og sådan, men er der flere og evt. tydeligere "tegn"?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser man at fødslen er tæt på?
  • #1   15. jul 2008 jeg kunne ikke se det..
    før jeg gik i seng altså..
    så lagde hun sig op i kassen, og blev der, synes jeg var underligt, og så så jeg blod imellem hendes ben, og så vidste jeg at hun var igang med at føde:)

• #2   15. jul 2008 Fladór Photo¤Amalie & Mille¤
    Okay smiley Herhjemme har vi ingen fødekasse, for de vælger at bruge den som en ekstra bakke smiley Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op dér.
    Hun har en masse sære yndlingssteder, så lur mig om hun ikke vælger at føde der.

• #3   15. jul 2008 Det er en rigtig god idé at finde en fødekasse.. evt. stille den ved hendes yndlingssteder.. Hun vil nok føle sig meget bedre tilpas i sådan en, med dig ved sin side.. Hun skal nok sige til hvis hun ikke er tilfreds med placeringen smiley

ellers vælger hun måske at føde i dit tøjskab smiley

• #4   15. jul 2008 Herdis V
    Hun elsker at ligge i tøjskabet - heldigvis er det min kæreste tøj hun foretrækker at boltre sig i *GG*
    Vi har forsøgt med fødekasser, hun nægter at opholde sig i dem, også tisser både hende og vores anden kat i dem :s

Så nu har vi lagt en masse tæpper ud, der hvor hun mest er, også håber vi på at vi, når hun har født, kan flytte hende og killingerne op i en kasse smiley

• #5   15. jul 2008 (link fjernet) <---- jeg ved ik om du har læst det, men her er det beskrevet lidt uge for uge...

• #6   15. jul 2008 Okay, ja så er der ikke så meget at gøre *GG*
    Din kæreste bliver nok ikke så glad for den anden løsning..

men missemor ved helt sikker hvad der er bedst for hende og de små smiley
    Så hun vælger sikkert et af de fine tæpper så smiley

• #7   15. jul 2008 Kira H
    Mange tak for linket smiley Det vil jeg straks kigge nærmere på smiley

Herdis V
    Det er da at håbe, tror ikke han bliver glad hvis hun vælger hans del af tøjskabet *G*

• #8   16. jul 2008 Mille farer rundt og udforsker alle kroge af huset, og hun græder ved hvert vindue og dør, fordi hun vil ud.
    Er det fordi fødslen er tæt på nu? Hun render rundt og miauver, og kan slet ikke finde ro.
    Jeg tør ikke lukke hende ud, men hun forsøger altså i hærdigt smiley
    Hun kan selv finde ud af at lukke både døre og vinduer op, hvad kan jeg gøre?

Kommentér på:
Hvordan ser man at fødslen er tæt på?

Annonce