766 visninger
|
Oprettet:
Hvordan ser man at fødslen er tæt på? {{forumTopicSubject}}
Hej
Nu er der ikke mange dage tilbage af Milles drægtighed, og jeg synes hendes mave er begyndt at hænge, hun buler i hvert fald ikke så meget ud til siderne mere
Men hvordan ved jeg at nu er det snart? Altså, hun bliver vel mere kælen og gør sig ren og sådan, men er der flere og evt. tydeligere "tegn"?
På forhånd tak
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 99 Svar: 441
før jeg gik i seng altså..
så lagde hun sig op i kassen, og blev der, synes jeg var underligt, og så så jeg blod imellem hendes ben, og så vidste jeg at hun var igang med at føde:)
dec 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Katte: 10 Emner: 91 Svar: 570
Okay Herhjemme har vi ingen fødekasse, for de vælger at bruge den som en ekstra bakke Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op dér.
Hun har en masse sære yndlingssteder, så lur mig om hun ikke vælger at føde der.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
ellers vælger hun måske at føde i dit tøjskab
dec 2005
Hun elsker at ligge i tøjskabet - heldigvis er det min kæreste tøj hun foretrækker at boltre sig i *GG*
Vi har forsøgt med fødekasser, hun nægter at opholde sig i dem, også tisser både hende og vores anden kat i dem :s
Så nu har vi lagt en masse tæpper ud, der hvor hun mest er, også håber vi på at vi, når hun har født, kan flytte hende og killingerne op i en kasse
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 268
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
Din kæreste bliver nok ikke så glad for den anden løsning..
men missemor ved helt sikker hvad der er bedst for hende og de små
Så hun vælger sikkert et af de fine tæpper så
dec 2005
Mange tak for linket Det vil jeg straks kigge nærmere på
Herdis V
Det er da at håbe, tror ikke han bliver glad hvis hun vælger hans del af tøjskabet *G*
dec 2005
Er det fordi fødslen er tæt på nu? Hun render rundt og miauver, og kan slet ikke finde ro.
Jeg tør ikke lukke hende ud, men hun forsøger altså i hærdigt
Hun kan selv finde ud af at lukke både døre og vinduer op, hvad kan jeg gøre?
Hvordan ser man at fødslen er tæt på?