549 visninger
|
Oprettet:
Lettere skuffet {{forumTopicSubject}}
Hej katte-elskere
Jeg er faktisk lidt skuffet over at ikke flere end 7 medlemmer herindefra har meldt sig ind i den nystartede gruppe; 'Kamp for bedre dyreværnslov'
Vi er vel etableret på hundegalleriet, med snart 70 personer til at indsamle underskrifter etc.
Der er ialt 179 medlemmer på hundegalleriet.
Jeg ville da have troet at folk herinde var ligeså ivrige efter at få ændret på dyreværnsloven.
Vi kan kun påvirke politikerne hvis vi er mange der står sammen!
jul 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
Håber virkelig der er nogen her der vil være med til at gøre en forskel *S*
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Men selvfølgelig kan jeg overkomme at skrive under på en underskriftindsamling.
jul 2008
Charlotte (stifteren af gruppen) og jeg nægter at give op, men stor er min undren over at der ikke er flere på katte galleriet der kommer med i kampen. Der er jo også mange katte der mishandles, sidste uge hørte vi om at de blev skudt efter, var det på fyn?
Nogle gange bliver jeg super irriteret over at folk sidder og råber op omkring dyrevelfærd. Så kom dog ind i kampen - talk is cheap - action speaks louder than word!
Sikker på du er enig
jul 2008
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg troede engang, at hvis man gik til en dyreværnsdemonstration, at der så ville dukke hundreder af mennesker op. Dét gør der ikke ...
Jeg troede engang, at hvis man gik på gaden for at samle underskrifter for bedre dyrevelfærd, at omkring 95% af alle, man spurgte, ville skrive under så. Det vil de ikke.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
arbejdet frivilligt i en dyreværnsorganation, og osv
men helt ærligt alle der har noget med dyr af gøre skriver under på svine kørsel
behandling af hundr
katte
køre
får
osv osv osv
og så snart det koster organitaionerne penge eller bare noget økonomisk
bliver det droppet eller lagt væk lidt for aldrig af komme frem igen
det er ikke for af være ond eller noget andet, men har brugt meget til på det før hend og det er ikke blevet ændret special meget,ondet en flere til til underskrivning eller melde sig ind i for 2-300 kr årligt og så kan man få et blad eller noget andet der viser de 10sager de har gidet beskeftiger sig med,
men held og lukke glad for du gider bruge til osv på det, håber i får nogle tilmeldinger, men desvære ikke her fra
ved godt det lyder som om jeg fejer for egen dør, men orker simpel hend ikke mere
grise
fugle
gnavere
osv
Lettere skuffet