Hvorfor slås de ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo 4 dejlige pige missere, mynne på 3 år,hun er steriliseret, müsli på 2 år som har killinger , lucky der er 1 år og lige blevet stereliseret og lulle på 2 år som har killinger hun er gået fra og har overladt til müsli...
det var lige grund informationen..
problemet er så at mynne er gået hjemmefa pga der er killinger i huset, men jeg ved hun kommer ind igen når de er væk..
Lulle er bare sådan efter de andre, især Lucky.. igår aftes sad jeg i sofaen, og Lucky lå på sofa ryggen.. pludselig kom Lulle og BED Lucky i halen, uden advarsel..
Lulle er begyndt at knurre, og hvæse efter især Lucky, men også mynne hvis hun vover sig ind i huset..
Jeg synes det er synd for Lucky, hun er jo nok en smule retaderet, men hun er en dejlig kat.. hun slår aldrig igen, siger nærmest bare undskyld..
Hvis Lucky er på bakken, de har 3, så jager Lulle hende væk.. og ud over det er synd hun aldrig har fred, ja så er det træls hvis hun begynder at gøre ved siden af bakken..
Lulle har boet ved mig siden april, men det først den sidste måned det er gået galt...
Nogle der ved hvorfor de er sådan ?
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Mynne fordi hun bosatte sig i min campingvogn der holdt på MYNNErup hestehave ..
Müsli hed bare müsli da jeg fik hende..
Lucky fordi hun var lidt heldig at vi fant hende ved min søns børnehave..
Og Lulle fordi selvsamme søn, sagde, Lulle-fordi det betyder sove !
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Det er en del af deres forsvar af de små, og vil nok aftage efterhånden som killingerne bliver ældre.
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Selvom hun ikke ud af til gider killingerne, vil hun stadig have instinkterne og forsøge at forsvare dem.
Min løsning ville være at isolerere mormis og killinger sammen, evt. med deres reservemor, og så holde den adskillelse til killingerne er flyttet hjemmefra.
Hvorfor slås de ??