734 visninger
|
Oprettet:
HVORFOR?! {{forumTopicSubject}}
<b>Hvorfor</b> er det lige, at folk der har hunkatte ikke får dem neutraliseret eller på p-piller hvis de ikke vil have killinger, eller er sikre på de kan komme af med dem?
Specielt nu her hvor det sommer, og internaterne bliver fyldt op osv..
Hvis man ikke er sikker på at der er købere til ens katte, hvorfor så få killinger?
altså, racekatte er jo nemmere at komme af med, da der er mange der gerne vil have dem.. Men almindelige huskatte eller blandingskatte bliver jo smidt i nakken på folk nærmest, og bliver efterladt alle steder...
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
min capona skal steriliseres d. 29/7. det er dagen jeg går på ferie. ved det er pylderi, men vil have nogle dage hjemme ved hende, når hun har været under kniven.
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 109
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 93 Svar: 600
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 109
Hende jeg har nu, er da også forfærdelig at høre på, men det er kun nogle få gange om året hun er i løb.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Mange siger, at det er nemt nok at komme af med killinger…. ”komme af med” (!). Ja måske, men til hvem?.... Alle de unge og voksne katte, der bliver sat til salg (med den ene tåbelige begrundelse efter den anden) har engang været killinger, der er blevet solgt eller ”kommet af med” på et tidligere tidspunkt.
Og så forstår jeg i øvrigt ikke, at der ikke er flere kattekøbere, der kan stille sig tilfreds med en overskudskat. Men de katte må man jo så mene ikke er gode nok :S ....
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
Nu syntes jeg man ofte ser det i byen også, ved min mor er der en nabo, der fik en hunkat, og derefter var bedøvende ligeglad med den. Fodrede den på fortrappen og ellers intet. Den fik killinger jævnligt, i garagen og andre steder hvor den fandt et roligt sted. Min mor er en stor katte elsker, og tog den ene efter den anden killing til sig, og fodrede dem også, da hun ikke kunne klare at se de sultede.. Nu har hun så en del katte, der er neutraliseret og vaccineret, ormekur osv. osv... Jeg syntes måske ikke hun lige gjorde det rigtige, for efter det første kuld, sagde jeg; få dog hunkatten neutraliseret.. det ville hun ikke betale for, da det ikke var hendes kat. Det blev nu dyrere for hende i sidste ende, ennd hvis hun havde fulgt mit råd, men kattene har en herlig tilværelse ved hende, og hun leder kvarteret rundt hvis hun ikke har set en af dem en hel dag. Ja det var bare en historie fra virkelighedens verden.
Men jeg vil stadig mene at hun skulle have ringet efter kattens værn, som bor tæt på, eller selv have fået hunkatten neutraliseret.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 72 Svar: 180
synes nemlig også at det er vildt synd med alle de killinger som bare er til salg hele tiden
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 50 Svar: 154
mar 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 12
Så helt ærligt tror jeg tit det handler om uvidenhed! vi har heldigvis fundet hjem til 3 af silkes 4 killinger og hvis ikke der kjommer nogen og vil ha vores lille sofus så beholder vi ham sq selv han er så skøn
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
men når man har en hunkat, og ikke er interesseret i killinger, eller kender nogen som ville have dem, burde man også sørge for ikke at få dem..
HVORFOR?!