{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Kender i det...? (Annonce) {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu flere gange prøvet at oprette en annonce for at komme af med mine 2 dejlige missere og hver gang jeg når til at beskrive dem bryder jeg helt sammen og kan ikke skille mig af med dem.

Jeg bliver snart nødt til at flytte fra min lejlighed men kan ikke finde nogle steder at bo hvor jeg må have dem med. Har prøvet at snakke med boligselskaberne om at jeg kunne indbetale et beløb til en af deres konto´er hver måned så de kunne tage pengene derfra når jeg engang flyttede og de havde ødelagt noget, men de er jo ligeglade sådan nogle selskaber.

Ved ikke hvad jeg skal gøre og er helt ude af den hver gang jeg kigger på dem.

Har i andre stået i sådan en situation og hvad gjorde i...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det...? (Annonce)
  • #1   7. jul 2008 Nej det har jeg heldigvis ikke og håber jeg aldrig kommer til, at opleve dette. Men forstår dig godt. Ked af det på dine vegne.

• #2   7. jul 2008 jeg lånte 30000 i banken for at flytte ind et sted der var for dyrt for mig på SU, da jeg var tvunget til at flytte. jeg kunne ikke bære at miste oskar pga flytning. jeg havde valgt ham til, og synes at det var mit ansvar at finde en løsning. kender dog fortvivlelsen og håbet om at finde en bolig inden tiden render fra en. det er stress af værste skuffe, som jeg aldrig håber at skulle opleve igen.
    håber du finder en bolig hvor du kan tage dine elskede katte med.

• #3   7. jul 2008 Ja..... Synes bare snart jeg løber tøt for muligheder med hvor jeg kan lede efter en lejlighed...

Synes det hele ser lidt håbløst ud lige nu...

• #4   7. jul 2008 kæresten bor hos mig og hos hans mor må man heller ikke have katte, vi er dog ved at prøve at få hans eks til at passe kattene.
    Min stedsøn elsker misserne og leger og nusser med dem, så vi er ved at få overbevist moren om at de skal passe dem indtil vi finder noget hvor de også må være og så bor vi hos hans mor imellem tiden...

Synes bare det virker så uoverskueligt at det skal være på denne her måde og synes det er syndt for misserne at de sådan skal flyttes rundt..

• #5   7. jul 2008 Camilla.. Ja du står i en utrolig dum situation og ville heller ikke kunne bære det hvis jeg var dig... Men muligheden for jer er at i lejer et privat hus eller lignende
    Problemet er at de fleste boligselskaber forbyder dyr og der hvor man må have dem med er der alenlange ventelister.
    Måske skulle man stille et forslag til de boligselskaber der har svært ved at udleje at man skulle tillade dyr for så vender det med det samme.. tror jeg vil tage det forslag med til boligkongres i Odense til august

• #6   7. jul 2008 Tak missemor, jeg kæmper også med næb og kløer for det skal lykkedes... Vil ikke af med dem.

• #7   7. jul 2008 det der gør det uoverskueligt er uden tvivl angsten for at miste dem. sæt dig for at beholde dem uanset hvad det kræver og det hele går lidt lettere. ex´en er da et godt alternativ. krydser alt hvad jeg har for jer, og håber løsningerne indfinder sig som der bliver brug for dem.
    god jagt på en missevenlig bolig.

• #8   7. jul 2008 Annette C: Ja jeg forstår det heller ikke. De brokker sig over at de ikke kan få nogle lejere ind men vi vil jo gerne men vil da have vores dyr med os.

Et sted vi kiggede måtte man have et dyr og hvis der var flere kunne man søge om tilladelse og det kostede så 500 kr. ekstra om måneden som blev sat ind på en konto som ville gå til renovation når man flyttede og hvis ikke dyret havde ødelagt noget fik man pengene igen... Super smart idé, så der har jeg søgt om tilladelse og håber virkelig jeg får den så vi kan flytte ind der.

Giver gerne 500 kr. om måneden hvis det gør at jeg kan beholde dem, for jeg vil aldrig kunne vælge imellem misserne.

• #9   7. jul 2008 Marlene A: Ja jeg kan jo tilsyneladende ikke engang oprette en annonce og så kan jeg da slet ikke skille mig af med dem...

Missemor: Ja jeg har ingen børn ud over min stedsøn så misserne er mine børn og har været det de sidste snart 3 år, så man vil jo gøre alt for dem.

• #10   7. jul 2008 Camilla .. X virkelig fingre for i får det

• #11   7. jul 2008 Jeg føler helt ned i tæerne med dig Camilla og krydser alt, hvad krydses kan, for at du finder en løsning.

Dine mipser er vel neutraliserede?
    Det nogle boligselskaber vil undgå, er nemlig kattejammerrock og lugten af fertil kattetis, som kan være svær at fjerne.
    Med udgangspunkt i, at de er neutraliserede, så fortæl boligselskaberne det, når I søger lejlighed.

Bortset fra det, tror jeg heller ikke, du på noget tidspunkt ville blive glad for at bo i den nye lejlighed, da den hele tiden vil minde dig om, at den var årsag til, du mistede mipserne.

• #12   7. jul 2008 Lige præcis Mega. Begge misserne er neutraliserede og de er indekatte som heller ikke løber rundt og genere alle de andre der bor der og jeg prøver virkelig med alle mine overtalelses evner at overbevise dem om at de ikke gør noget.

• #13   7. jul 2008 Åh ha ja skal måske af med en af mine missere og bare tanken får mig til og bryde sammen:o( Så føler med dig.. det er bare ikke sjovt og skal af med noget man holde så meget af.

• #14   7. jul 2008 Camilla L,
    Selvfølgelig skal du da ikke af med dine katte!

Jeg ved udmærket godt hvor reglerytteriske boligselskaber kan være. Men betyder **De brokker sig over at de ikke kan få nogle lejere ind**, at de har tomme boliger? For så er det da helt ude i hampen, at de holder så striks på reglerne, og er så modvillige til at give dispensation.

Hvis de katte er neutraliserede og bliver passet ordentligt så generer de jo ikke nogen.
    Nu ved jeg ikke, om de boliger, du kan få, har total-forbud mod husdyr, men hvis der er tilladelse til ét dyr, så tag da bare begge katte med.

www.inges-kattehjem.dk har et fiks og færdigt forslag til husorden for katte, som man kan printe ud. Jeg har også et udmærket forslag til husdyrreglement. Sender dig gerne en kopi.

Har du prøvet at søge på det private boligmarked? Annoncer i lokalavis, Boligportalen på nettet …
    Jeg krydser fingre for at du meget snart finder et dejligt sted med kattetilladelse.

Kommentér på:
Kender i det...? (Annonce)

Annonce