Kender i det...? (Annonce) {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu flere gange prøvet at oprette en annonce for at komme af med mine 2 dejlige missere og hver gang jeg når til at beskrive dem bryder jeg helt sammen og kan ikke skille mig af med dem.
Jeg bliver snart nødt til at flytte fra min lejlighed men kan ikke finde nogle steder at bo hvor jeg må have dem med. Har prøvet at snakke med boligselskaberne om at jeg kunne indbetale et beløb til en af deres konto´er hver måned så de kunne tage pengene derfra når jeg engang flyttede og de havde ødelagt noget, men de er jo ligeglade sådan nogle selskaber.
Ved ikke hvad jeg skal gøre og er helt ude af den hver gang jeg kigger på dem.
Har i andre stået i sådan en situation og hvad gjorde i...?
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
håber du finder en bolig hvor du kan tage dine elskede katte med.
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 210
Synes det hele ser lidt håbløst ud lige nu...
okt 2006
Min stedsøn elsker misserne og leger og nusser med dem, så vi er ved at få overbevist moren om at de skal passe dem indtil vi finder noget hvor de også må være og så bor vi hos hans mor imellem tiden...
Synes bare det virker så uoverskueligt at det skal være på denne her måde og synes det er syndt for misserne at de sådan skal flyttes rundt..
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 599
Problemet er at de fleste boligselskaber forbyder dyr og der hvor man må have dem med er der alenlange ventelister.
Måske skulle man stille et forslag til de boligselskaber der har svært ved at udleje at man skulle tillade dyr for så vender det med det samme.. tror jeg vil tage det forslag med til boligkongres i Odense til august
okt 2006
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
god jagt på en missevenlig bolig.
okt 2006
Et sted vi kiggede måtte man have et dyr og hvis der var flere kunne man søge om tilladelse og det kostede så 500 kr. ekstra om måneden som blev sat ind på en konto som ville gå til renovation når man flyttede og hvis ikke dyret havde ødelagt noget fik man pengene igen... Super smart idé, så der har jeg søgt om tilladelse og håber virkelig jeg får den så vi kan flytte ind der.
Giver gerne 500 kr. om måneden hvis det gør at jeg kan beholde dem, for jeg vil aldrig kunne vælge imellem misserne.
okt 2006
Missemor: Ja jeg har ingen børn ud over min stedsøn så misserne er mine børn og har været det de sidste snart 3 år, så man vil jo gøre alt for dem.
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 599
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Dine mipser er vel neutraliserede?
Det nogle boligselskaber vil undgå, er nemlig kattejammerrock og lugten af fertil kattetis, som kan være svær at fjerne.
Med udgangspunkt i, at de er neutraliserede, så fortæl boligselskaberne det, når I søger lejlighed.
Bortset fra det, tror jeg heller ikke, du på noget tidspunkt ville blive glad for at bo i den nye lejlighed, da den hele tiden vil minde dig om, at den var årsag til, du mistede mipserne.
okt 2006
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 8 Emner: 44 Svar: 1.030
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Selvfølgelig skal du da ikke af med dine katte!
Jeg ved udmærket godt hvor reglerytteriske boligselskaber kan være. Men betyder **De brokker sig over at de ikke kan få nogle lejere ind**, at de har tomme boliger? For så er det da helt ude i hampen, at de holder så striks på reglerne, og er så modvillige til at give dispensation.
Hvis de katte er neutraliserede og bliver passet ordentligt så generer de jo ikke nogen.
Nu ved jeg ikke, om de boliger, du kan få, har total-forbud mod husdyr, men hvis der er tilladelse til ét dyr, så tag da bare begge katte med.
www.inges-kattehjem.dk har et fiks og færdigt forslag til husorden for katte, som man kan printe ud. Jeg har også et udmærket forslag til husdyrreglement. Sender dig gerne en kopi.
Har du prøvet at søge på det private boligmarked? Annoncer i lokalavis, Boligportalen på nettet …
Jeg krydser fingre for at du meget snart finder et dejligt sted med kattetilladelse.
Kender i det...? (Annonce)