min killing døde-Epilepsi ? {{forumTopicSubject}}
Her klokken 5 i morgen vågnede jeg med af min killing Blitz væsede, gryndtede og sagde underlig lyde, han havde en savl rundt om munden og drejede underligt rund på gulvet i en slaks krape, og da jeg prøvede af tage ham op men så bed han mig hårt i fingern,, Føst troede jeg af han måske af han var ved af blive kvalt i noget, men det var han ikke.
jeg tog ham på og han lå i et hånklæde og prøvede af få ham til af blive roliger, det blev han også, men efter lidt tid begynde han af få kramper igen og sagde lyde, og blev så lidt roliger , sådan var det i noget til , entil af han fik hjerte stop og døde.
Tror af det er en hjerne fejl, da han de sidste på dage har hængt meget med hoved og siddet i hørnet...og haft små ryste turer,. )':
Ved ikk om det var epilepsi men det så ikke rart ud .
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
Jeg bliver nødt til at spørge - hvorfor tog du den ikke til dyrlægen, hvis den ikke trivedes?
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 22
ville tage til dyrelægen da han ikk så så rask ud men ville vente til dagen efter da de havde lukket , men dagen efter såvde han det lidt bedre så og gik mere rundt igen. så troede af det ville gå over af sig selv.
havde ikk regnet med af det var så slemt med ham,. )':
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Katte: 6 Emner: 26 Svar: 808
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 153
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Svar: 3
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
Gør mig meget ondt på dine Vegne..
Mvh fra mig..
nov 2007
Kramper kan komme af mange andre ting, dårligt hjerte osv osv og jeg tror nærmere det er det der er sket. Derudover havde katten været syg i nogle dage op til, så heller ikke dette giver anledning til at det kan være epilepsi.
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 22
nov 2007
Men det er selvfølgelig klart, at har man et dyr med sygdommen og ikke behandler den med piller osv osv, ja så er chancerne måske ikke så gode.
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Svar: 3
Til gengæld har jeg lige nu 3 små killnger på snart 2 uger, som volder mig store kvaler. Min dyrlæge siger at studier viser at killinger er beskyttet af modermælk indtil 6. uge, så hun råder mig til at tage killingerne fra moderen der for at beskytte dem. Men det er sgu hårdt at skulle skifte hele sin kattebestand ud, fordi man har købt en syg kat et sted:-(
min killing døde-Epilepsi ?