{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp...ny kat og hund
  • #1   20. jun 2008 Jeg lytter lige med her, vi fik en hvalp for 2 uger siden, og kattene vil ikke riggig acceptere ham smiley
    nogen gode råd ?

• #2   20. jun 2008 vores nuværende kat har mulighed for at snuse til både hund og katten inden vi får dem... vil dette lette på sammenføringen???

• #3   20. jun 2008 Jeg har lige fået hund d. 30. maj i år.. Rottweiler er 2 år, og har kun kort boet med hund før..Og så længe han kan komme væk når han behøver det, er der ingen problemer, selvfølgleig vil Lilly (hunden) genre lege med ROttweiler, hvilket resultere i hun har fået et par slag af ham, men hun kommer fra et kattefrit hjem, så skal lige havde en chance for at lære at Rottweiler har "nåle" i poterne smiley

• #4   20. jun 2008 ok... så du tror hun vil tage det okay?? ved godt at det er forskellig fra kat til kat... men jeg er bare nervøs for hun bliver for stresset når vi den ene måned skal have en hund, og derefter en kat... både hund og kat er killing og hvalp når vi får dem.. tror du/i dette vil gøre det nemmere? og som sagt det med at hun kan komme til at snuse til dem, da de bor ved siden af,,,

men hun kan ikke lide katte når der er nogen ude i haven, men er det ikke bare et spørgsmål om tid?

vores hunkat kan godt komme væk fra hunden, vi bor i et 2 etage hus/lejlighed, så hun kan løbe ovenpå hvis det er for meget.. vi tager også hendes kattebakke derop det første stykke tid, da hun jo nok lige skal kigge ham an.. men regner med at hendes mad skal stå nedenunder så hun bliver "tvunget" til at gå ned..

men er jeg helt fejl på den, eller???

• #5   20. jun 2008 eller skal vi også lade hendes kattebakke stå nedenunder?? har ikke hørt om nogen som skal føre dyr sammen. så jeg ved ikke helt hvad der er bedst... så håber i kan hjælpe smiley

• #6   20. jun 2008 Jeg tror du bare skal lade dem finde ud af det selv smiley

Herhjemme er kattebakken barikeret eller bruger hunden det som ta selv bord *g*

• #7   20. jun 2008 ok... så det er god nok det jeg har tænkt mig, få hende til at snuse til dem inden, og bare lade kattebakke stå bhvor den er, og så tro at hun nok finder ud af det selv?

• #8   20. jun 2008 altså min kat fandt hurtigt ud af at hoppe over barrieren (min hund har så forsøgt det samme, så jeg får et problem når hunden vokser over barrieren *g*)

Kommentér på:
hjælp...ny kat og hund

Annonce