{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Moderløs killing {{forumTopicSubject}}

Min svorger har en lille killing på 5 uger, som moderen ikke længere vil ha noget med at gøre (kender ikke de nærmere omstændigheder).
Jeg har jo et kuld på 3, som er 4 uger, så er mit spørgsmål. Er det et forsøg værd at sætte den sammen med mine killinger, og hvordan gør man sådan noget?? Håber på lidt hjælp her smiley

Carina (der gerne vil hjælpe den lille moderløse)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Moderløs killing
  • #1   20. jun 2008 Du sætter den simpelthen ned i flokken til de andre. Så går der ikke ret lang tid, før den er en del af flokken.
    Jeg har efterhånden selv gjort det på den måde flere gange, og det har aldrig giver problemer.

En helt anden ting er, at det ikke er sikkert, at dens egen mor ikke vil have med den at gøre, for hvis hun er i løbetid, har hun andre ting i hovedet lige nu og passer derfor kun sin killing sporadisk.

• #2   20. jun 2008 Det lyder jo ligetil. Det eneste jeg har fået af vide er at den er fra et kuld på 8, og der er ingen problemer med de resterende 7. Den får i øjeblikket flaske, men jeg synes jo det var bedre hvis den kunne lære at blive en "rigtig kat" hos en katte-familie..
    Vil min hunkat acceptere den uden problemer??

• #3   20. jun 2008 mimmika fik 3 ekstra killinger i pleje og hun havde 3 i forvejen. Der igik ikke lang tid før du ikke mærkede det ikke ahve hendes. hun tog dem til sig med kyshånd. Synes helt kalrt det er værd at prøve

• #4   20. jun 2008 Glemte at skrive, at du selvfølgelig skal sikre dig, at den hverken har øremider, lopper, snot eller betændte øjne.

Held og lykke!

Kommentér på:
Moderløs killing

Annonce