{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Endnu en kat, tips? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Eftersom vores Bølle(Se profil for billeder) er rendt hjemmefra, så skrev vi os op til en ny kat(blanding af MC og huskat), som pt. er lige godt 10uger gammel, altså får vi ham om ~2uger(kan ikke vente!).

Men men men, vi har altid godt kunne tænke os to katte, så vi var ude at kigge på nogle flere killinger et andet sted, de var så lige blevet 12uger, så vi fik en sød lille hunkat med hjem smiley Hun er en blanding af Huskat(faren) og MC/Norsk Skovkat(moren). Altså også en lidt langhåret sød kat.

Nu er mit spørgsmål så. Om ca. 2uger skal vi jo hente den anden killing, men er der noget vi skal være opmærksomme på når vi kommer hjem med ham? Den killing vi har nu er jo så småt begyndt at blive tryg ved de nye omgivelser, så jeg ved ikke om en ny killing skal "indsluses" smiley

Eller er det bare at åbne transportkassen og så lade ham selv komme ud, mens den anden kililng bare render rundt? Eller vil de flyve lige i flæsket på hinanden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en kat, tips?
  • #1   20. jun 2008 Tror nu det ville have været bedst af købe en nu har i jo gjort noget andet .-)))

" små killinger tror jeg ikke vil farer i flæsket på hinanden.... De vil nok hvæse og sådan... Men killinger er jo pr natur død nysgerige... så det vil nok ikke gå særligt længe førend de leger helt fint... Killinger er jo også vant til at være flerer så jeg tror nu nok de hurtigt vil søge og finde trykhed og nærhed i hinanden .-)))

• #2   23. jun 2008 Tak for jeres svar.

Ang. det med bakterier osv.. Er det så ikke mest teori? Jeg mener, jeg har ALDRIG hørt om det før og man må jo formode at med alle de katte som render frit ude rundt omkring så burde det jo være et stort problem. Altså tror jeg det er mest såen teoretisk, at der måske vist nok kan være noget om at der er en lille chance for at deres bakterieflora er så forskellige at det har noget at sige i praksis smiley

Den killing som kommer sidst til er vacineret inden vi modtager den. Den vi har nu, bliver vacineret når vi mener at hun er faldet godt nok til. Vi synes det vil være synd at først flytte hende fra sin mor og så lige med det samme smække hende i en flyttekasse og hen til dyrlægen for at få en sprøjte. Tror det vil stresse det lille stakkels dyr for meget.

Kommentér på:
Endnu en kat, tips?

Annonce