{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MCO vs HEllig Birma
  • #1   15. jun 2008 jeg har aldrig haft hellig birma men har mco og har aldrig fortrudt det de to jeg har er mine tro følgesvende og de sidder altid og kigger på mig når jeg er i karbad mco synes jeg er et godt valg men gå på google og søg under racen og læs dig frem til hvad bedst passer til dig

• #2   15. jun 2008 har været inde og læse, men blev ikk klogere på mit valg hehe

• #3   15. jun 2008 okey SS men snak med missemor herinde hun har hellig birma

• #4   15. jun 2008 vil nemlig have en her til efteråret ellers så starten af det nye år og er helt vild med hellig birmaer, men synes at det er svært at vælge imellem alle de opdrættere som der er..

• #5   15. jun 2008 Forskellen på Hellig Birma og Main Coon ses vel i teorien på prisen. Du kan få en Main Coon for under 4000, hvorimod en Hellig Birma har en standardpris på ca. 5000. Jeg har ikke set billigere.
    Ellers synes jeg ikke, at der er den store forskel. En Hellig Birma ser utrolig nusset ud, hvorimod en Main Coon ser lidt mere vild ud - det ændre dog ikke på at begge katteracer er nogle rolige skabninger. smiley

• #6   15. jun 2008 Missemor: Den ser da super-nusset ud. At være nusset (=sød, blød, osv) passer da helt perfekt på en Hellig Birma. De fleste Birmaer jeg har mødt, har et utroligt roligt sind.

• #7   15. jun 2008 Maine coon er jo en blid kæmpe rigtig børnevenlig og fare ikke op over det meste min mostre har haft to hellig birmaer og den ene var ret reseveret overfor fremmede ikke at sige at alle hellig birmaer er det men syntes også selv det var et svært valg da jeg skulle vælge min kat men det blev en maine coon da jeg ikke har råd til 5000 for en kat smiley og jeg er blevet meget glad for racen maine coon . Men han er altså også en dejlig dejlig kat har aldrig oplevet sådan et temperament hos en kat så dejlig

Kommentér på:
MCO vs HEllig Birma

Annonce