{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Fertil hunkat markerer sig {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vores birma pige er begyndt at tisse i 2 bestemte hjørner derhjemme... Hun gjorde det først gang sidst hun var i løb.. Derefter kom hun til parring, men nu efter hun er kommet hjem gør hun det stadig.. Hvad kan man gøre for at forhindre dette? Kan det være tegn på at hun ikke er blevet drægtig?
Hun går også rundt og mjaver meget og virker lidt frustreret...
Håber der er nogen der kan hjælpe med nogle gode råd...

Mvh. Anita

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fertil hunkat markerer sig
  • #1   12. jun 2008 Hun kan stadig være i løbetid...

Hvor mange andre katte har du? Kan der være "uro" i flokken?

• #2   12. jun 2008 Det er 1½ uge siden hun blev parret, så tror ikke hun er i løb...
    Vi har kun hende, så det kan ik være fordi der er uro i flokken... Og hjemme er alt som det plejer, så det er heller ik fordi der er sket nogen forandringer eller stressende faktorer derhjemme...
    Håber bare jeg kan få det her til at stoppe, det er virkelig ubehageligt...
    Har købt det hos dyrlægen som skulle hjælpe, men det sted jeg sprøjtede med det tissede hun på en time efter... Suk...

• #3   12. jun 2008 Er hun undersøgt for blærebetændelse eller andre underlivsinfektioner?

• #4   12. jun 2008 Jeg ville tjekke for blærebetændelse og des lige, bare for at være helt sikker. Hunkatten er som regel i løbetid et stykke tid efter en parring, så det kan i teorien godt være derfor, især hvis hun stadig virker frustreret og er lidt rastløs.
    Der er ikke mange som er opæmærksom på det, men det er forholdsvist almindeligt, at de fertile piger mærker deres område af med urin, de fleste gør det kun i forbindelse med løbetider, mens andre også sjat tisser lidt ellers -så længe de er fertile.

• #5   12. jun 2008 Hun har ikke markeret sig i dag og virker mere rolig... Håber det forbliver sådan smiley
    Hun har lige været ved dyrlægen, og virker sund og rask... Måske hun alligevel var lidt i løb.. Det håber jeg...

Kommentér på:
Fertil hunkat markerer sig

Annonce