{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

hjælp min kat skal ha killinger {{forumTopicSubject}}

ja så skete det der ikke skulle ha været sket min hunkat tipper venter sig kan jeg se på hende, hun har ellers fået p piller men de virker så ikke mere åbenbart har ellers været meget præcis, men hvad gør jeg lige har aldrig haft killinger før og aner ingen ting om det sådan ca ved selvfølglig noget men ikke ret meget ....... men hvad skal jeg bruge til hende her mener jeg foder kasse og hvad man ellers skal bruge og her går de jo frit men kommer ind når de vil og sover inde om natten og har 3 andre katte så i forhold til dem også.... ja jeg har brug for hjælp....

men gider ikke ha nogen dårlige kommentar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min kat skal ha killinger
  • #1   28. maj 2008 Du kan jo få hende neutraliseret hvis du vil.

Så fjerner dyrlægen killingerne, og du slipper for fremover at skulle bøvle med p-piller.

Hvis hun har fået p-piller mens hun var gravid, er det også bedst at få det gjort, for så er der stor risiko for at killingerne kan være misdannede eller på anden måde skadet.

Hilsen Dorte og de 18 nussemisser.

• #2   28. maj 2008 okay jeg har snakket med 2 dyrlæger der ikke mener der er noget galt selvom hun har fået p piller og jeg ønsker ikke at hun skal nuetraliseres nu jeg ga hende ikke p piller da jeg så hun var blevet noget anderledes men tak alligevel.....

• #3   28. maj 2008 hvorfor vil du ikke have hende neutraliseret?

• #4   28. maj 2008 Hej Pernille... Først og fremmest skal du slevfølgelig stoppe med p-pillerne. Håber jeg du har gjort. P-piller er forresten ikke sunde for katte rigtig rigtig skidt men det har din dyrlæge nok fortalt dig.

Hvordan kan du se at hun er drægtig?

• #5   28. maj 2008 jeg kan ikke ta livet af killinger og sådan er det bare .........

ja jeg er stoppet for 3 uger siden hun er blevet tykker og hun har hævet brystvorter og de er røde og der er ingen tvivl har været hos dyrlægen

det jeg mangler råd til er at hvad jeg skal bruge sådan rent praktisk

• #6   28. maj 2008 Fødekasse, killingefoder til mor og killinger når de er 4-6 uger skal de starte op. hmm.. Jeg skal selv snart have killinger og jeg køber også noget modermælkserstatning...

• #7   28. maj 2008 tak men hvad for en kasse er fin til det og hvordan i forhold til de andre katte

• #8   28. maj 2008 find en katte bog og læs afsnittet om fødsler. Der få du en god basis viden.

en papkasse kan være en god fødekasse (bare sørg for at hun kan ligge udstrækt i den og at den har høje sidder så killingerne ikke falder ud.
    Hvis du ellers går til dyrlæge med den kunne det være en ide at få et bud på hvor langt henne hun er.
    Men ellers så find en person som kan hjælpe dig når fødslen går igang (ringe til)

Sørg også for at din hun kat får baby/killingefoder da hun har brug for ekstra næring

og ellers overvej at hun snart skal til at være inde kat så hun ikke føder et sted hvor i ikke kan komme til killingerne.

• #9   28. maj 2008 de andre katte plejer ikke altid at være et problem. Det kan nemlig værer at hun bruger dem som fødsels hjælper..

Men ellers så tag det som det kommer og se hvordan de andre katte reagere når hun får veere. Hvis de reagere negativt skal de bare væk, men det kan også være at de holder sig fra hende mens hun føder

• #10   28. maj 2008 line r: tusind tak

• #11   28. maj 2008 modermælks erstatning er guld værd at have i køleskabet (og sutteflaske).. derudover har jeg crem fraise, æg og andet guf som giver hurtig energi i køleskabet.. Min hunkat bliver forkælet op til en fødsel, under og efter, for det er vigtig (efter min mening) at hun bliver fedet godt op så mælken også bliver lidt fed og nærende...

• #12   28. maj 2008 pernille skov P - Jeg mente heller ikke du skulle få det samtidigt med en abort, jeg tænkte på det bagefter killingerne var født smiley

Kommentér på:
hjælp min kat skal ha killinger

Annonce