Cover til sofaen Cover til sofaen
Tjah, nu har jeg skisme fået den idé at jeg har købt et slipcover til sofaen. Og hvad er så det, tænker nogen måske?
Tjoh det er simpelthen et kæmpe stykke stof med lycra og en masse syninger, som man ligger på sin sofa og hiver og trækker på plads.
De er enormt populære i USA, herhjemme kender vi dem nok bedst fra IKEA hvor udvalgte modeller simpelthen kan skiftes i betræk.
Mine katte er enormt glade for min sofa, som de ivrigt kradser i. Kan ikke bebrejde dem, dens overflade er helt vildt lækker til krads, men det er jo ikke så godt for sofaen ^^
Jeg har beskyttet ryg puderne så godt jeg kan med pudebetræk fra jysk, men så sagde min amerikanske veninde “Jamen har i ikke sådan nogle slipcovers i jeres butikker?” Det måtte jeg godt nok sige nej til, det har jeg aldrig hørt om i en dansk butik.
Nå men det er så kommet idag, har valgt det i sandfarvet og vil prøve det Tænker det er jo vildt perfekt til katteslaver fordi det både beskytter og er vaskbart!
Ligger lige nogle billeder op når jeg har lagt det på gør det ikke helt rigtigt idag, da jeg kun lige vil prøve det og så vaske det inden (sofaen skal også støvsuges først).
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
jul 2015
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
Men hvor det dog pænt. Og det matcher flot dit tæppe og dine smukke katte
jul 2015
dec 2012