{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Laban solgt. Snøft. {{forumTopicSubject}}

Puha, var ude på en lang køretur med aban i dag. Vi var i Lemvig for at se på evt nye ejere..
Det var slet ikk meningen at jeg ville af med ham i dag.. Ville bare op og møde de evt nye ejere og se deres hjem, og så de kunne se Laban an...
Men da vi kom derop var de lige kommet hjem fra et stævne, vi holdte der da de kom hjem...
Jeg tog stille kassen med Laban ud af bilen så de kunne se ham.. De var total væk i ham da de så gennem tremmerne... De sagde vi skulle komme med indenfor så han kunne komme ud af det trælse bur og se sig om...

Vi gik ind, og jeg lukkede Laban ud. Han søgte hen til mig med det samme for der var han tryg åbenbart...
Men efter fem minutter rendte han vel fornøjet rundt i hele huset og tjekkede alt ud:)
Han så så glad og tilfreds ud..
De har i forvejen en kat og en hund.. De kunne ikk lige finde den anden kat, men hunden blev lukket ind for at hilse på laban.. Og det gik så fint, Laban var så kold overfor hunden:)
Vi fandt endelig den anden kat og de så hinanden men fik ikk hilst på hinanden da den anden var lidt sippet.:)

De var så glade for Laban deroppe, og de var rigtig flinke..
Jeg besluttede mig for at han skulle blive oppe ved dem, da de var så flinke og rare..
Så jeg kørte hjem uden Laban:(
Det var lidt trist..

Undskyld det blev at lidt langt men ville bare ud med det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laban solgt. Snøft.
Kommentér på:
Laban solgt. Snøft.

Annonce