{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer med 2 eller flere katte.
  • #1   22. maj 2008 Vi har endnu ikk været ue at rejse. men skal afsted til sommer. der skal mine bebser hjem til min gode veninde og bo. De har elv en kanin så de kan ikk komme og bo i min lejlighed og passe dem, så kattene må ud til hende.

• #2   22. maj 2008 Ja netop, det er meget vigtigt for mig at hvis vi skal rejse at katten bliver nusset og kælet om og ikke kun fodret og så er personen gået igen...
    Men vi står lidt i den situation at vi skal rejse i 14 dage til efteråret og min mor vil gerne have vores Kuzco hjem til hende og blive passet, så det er jo optimalt så der er nogen hos ham hele tiden, men samtidig overvejer vi at give ham en legekammerat, men så ved jeg ikke om min mor stadig er med på pasnings-ideen når det gælder 2 katte i hendes hjem... smiley
    What to do, what to do...

• #3   22. maj 2008 Mine er glade for at være andre steder såvel som her hjemme... Når vi tager på sommerferie i 2 uger her til sommer, så kommer de hjem og er hos mine forældre den første uge, og hos mine svigerforældre den anden uge, da mine forældre desværre selv skal på ferie og derfor ikke kan have dem i begge uger...

• #4   22. maj 2008 Vi har en god veninde, som flytter ind, når vi er væk - på den måde får hun sine kattesavn dækket, og vores katte bliver forkælede.

• #5   22. maj 2008 Hvis vi skulle have en kat mere skulle det være en killing da Kuzco vi har nu selv kun er 13 uger smiley Men til oktober vil de begge jo være "store" og opdraget (forhåbentlig)

• #6   22. maj 2008 Er der nogen af jer der bor småt med jeres katte og har andre dyr ovenikøbet?
    Vi har nemlig også 4 kaniner... Såehh ved ik helt med pladsen....

• #7   22. maj 2008 jeg har en datter som tager herned og bor.. det ligger tættere på hendes arbejde og det er et hus istedet for hendes lejlighed.. så for hende er det luksus at passe kattene smiley
    Men ellers ville jeg få en nabo til at gå over et par gange om dagen og kigge til dem

• #8   22. maj 2008 Du har 5 katte ikke?

• #9   22. maj 2008 En veninde passer dem for os. Hun kommer og giver dem mad, vand + ny kattebakke. Hun er så allergisk overfor katte (desværre smiley ) så hun nusser ikke så meget med dem. Her til september skal vi ik sommerhus i 5 dage, så der skal vi lige have fundet ud af noget med alternativ pasning. For hvor det er okay i mine øjne at hun kommer og holder øje med dem 2-3 døgn, så er 6 døgn uacceptabelt. Det er de altså for afhængige af mennesker til at undvære.

Så kan måske forestille mig at det bliver en pension til det tidspunkt... For kender ikke lige nogen, som kan flytte ind her og være sammen med kattene, og vil ikke byde min allergiske veninde at komme her så mange dage i træk, selvom hun gerne vil.

• #10   22. maj 2008 Når vi er væk i 1-2 uger kommer vores nabopige og passer/fodrer/leger med vores katte og kanin.
    Hvis vi bare skal på weekend fredag til søndag har vi kattene med - men hvis det bare er en enkelt nat vi er væk, bliver kattene hjemme i løbegården med rigeligt mad og drikke.

• #11   22. maj 2008 Vi skal afsted til italien i 10 dage, hvor mine forældre kommer ud og nusser med dem og giver dem mad, vand og ordner kattebakker osv.. Vi har den aftale at de enten laver mad herude eller er der mindst et par timer og kæler osv - så er jeg sikker på at det nok skal gå - de har jo hinanden mine to misser og med flere timers menneskelig kontakt pr. dag burde det gå at der ikke er nogle 24 timer i døgnet - vi er jo heller ikke selv hjemme hele døgnet rundt..

• #12   22. maj 2008 Når jeg en yderst sjælden gang er væk en weekend, så får jeg nogen til at komme hjem til mig og passe katte.
    Jeg har aldrig fået passet mine katte et fremmed sted, og håber heller aldrig jeg bliver nødt til det. For det første er jeg ret sikker på, at kattene så absolut foretrækker at være i deres eget hjem, og for det andet er jeg en værre pyller, der er bange for at de skulle slippe ud et fremmed sted og ikke have en chance for at finde hjem.

• #13   22. maj 2008 Jeg har også været så heldig at måtte passe Cemile's missere smiley

Herhjemme har vi ikke været ude og rejse, jeg har dog været på "ferie" hos en veninde engang imellem, og der har kæresten så fået ordre om at sørge for min kat også blvier passer (Jeg passer min kat, og han passer hans, dog hjælper jeg hvis hun skal have piller eller øjendråber, da min kæreste er lidt for "dum" til det *g*)

• #14   22. maj 2008 har kun prøvet det 1 gang hvor vi kun havde timmay, og vi skulle i sommerhus... Og så kom han sørme med.. Syntes det var ligeså godt som at kører ham op til min far..

• #15   22. maj 2008 Hejsa .vores den store datter på 21 kommer hjem og bor her hvis vi skal på ferie .hun tager sine egen katte med hjem og de trise fint alle sammen.jeg må nok erkende alle vores er meget forkælet da de er næste aldrig er alene i huset så de er meget tryhedsnarkomaner

• #16   22. maj 2008 Jeg har haft en veninde til at komme og passe dem hjemme hos mig.

Næste gang vi skal ud og rejse vil min mor gerne passe dem, men så skal de hjem og bo hos hende, så jeg spændt på at se hvordan det kommer til at gå. Men det bliver nok ikke lige foreløbigt, da vi skal bruge penge på en masse andre ting, så der bliver nok ingen udlandsrejse i år.

• #17   22. maj 2008 Vi tager selv hjem til misserne ,og passer dem ,men vi er også kun på camping og ikke længere væk end vi kører hjem en gang om dagen i 3timer og kærer igen.og vi har fugle gæs høns og nu også heste, hundene har vi med, så vi skal også til at tage hjem 2 gange om dagen nu,har haft en nabo til det men hun var over alt og det brød min mand sig ikke om , så må det være sådan

• #18   22. maj 2008 De få gange vi har været væk fra kattene i længere tid, har vi haft familie og/eller venner til at skiftes til at komme og fodre dem. De er som regel ikke ret snakkesalige mod dem, da det jo er de "forkerte" mennesker. smiley Men det har fungeret fint for både kattene og os.

• #19   22. maj 2008 Vi rejser ikke fra vores katte i mere end 2 dage, så sådan er det bare smiley

• #20   24. maj 2008 Vi har altid en der bor i huset hvis vi skal rejse.

Kommentér på:
Til jer med 2 eller flere katte.

Annonce