Olliver i kattehimlen {{forumTopicSubject}}
Så er min dejlige og elsket Olliver i kattehimlen, hvor jeg håber, at han hygger sig med sin mor. Rest In Piece
Kl 20.00 kom mor ind og sagde, at der lå en kat for enden af indkørslen, som var kommet til skade. Jeg for ud og så min lille Ol ligge der i rystelser.
Han kom ind, og jeg ringede til dyrlægevagten. De kunne se mig 20.45.
Imens fik han lidt dåsemad, og han huggede det i sig. Først forstod han ikke, hvad det var, da han var blind, men da han lugtede det, gik det stærkt. Hans tunge røg til alle sider, han kunne slet ikke styre den.
Da han var færdig, blev han ved med at ville spise tæppet, så vi tænkte på hjerneskade. Han kunne kun høre, hans øjne reagerede ikke på lys eller bevægelse
Hos dyrlægen blev han undersøgt grundigt. Konklusionen var, at hjernehinderne var svumlet op, hvilket havde gjort ham blind (så vi havde ret i teorien derhjemme), samt spasmerne kom fra den beskadede hjerne. Han havde vand i lungerne, og han havde indre blødninger i benet.
Med 5% chance for helbredelse valgte vi efter dyrlægens råd at lade ham sove ind. Jeg var der hele vejen igennem, selvom jeg hyl helt vildt.
Da han sov, sukkede han dybt, som om at han ville takke mig for at give ham fred. Han døde hurtigt af stikket i hjertet.
Jeg optog det på video.. Et frygtelig sidste minde, men et minde...
Tak fordi du kom hjem til os, så jeg havde en chance for at hjælpe dig, Ol. Tak....
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
Trøstekram her fra. Trist slutning, men det var det bedste for ham
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg sender dig mange medfølende tanker.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 36