{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

ny kat eller nok ved dem jeg har? {{forumTopicSubject}}

jeg har pt 2 katte. den gamle fylder 10 år næste gang, og den nye 1 år næste gang ( i juli)......... læste et sted at den unge burde have en legekammerat på sin egen alder............. passer det? overvejer det nøje. den gamle ligge og kigger på at den unge leger sololeg............ er lidt i tvivl om den virkelig affinder sig med en mere.................. den finder sig i den den ene nye!! de kan ligge med en meters afstand men har aldrig set dem tættere. (den nye er fra november,hvor den flyttede ind)
hvad er jeres bud? en mere, så den unge får en legekammerat eller skal den gamle have ro?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Water leaks under the sink 1.200 kr.
  • Forbund lampe til strøm 500 kr.
  • Opsætning af to lamper 750 kr.
  • Ekstra arbejde 3.500 kr.
  • Placer klaverskåle under klaver fødder 250 kr.
  • Flyttet en fjeder under en sofa 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny kat eller nok ved dem jeg har?
  • #1   6. mar 2020 hvis det var mig ville jeg se om jeg kunne finde en legekammerat til den unge

for så kan de to lege vildt
    og den ældre kan jo altid være med hvis den har lyst

• #2   6. mar 2020 tak....... den lille får en legekammerat såsnart jeg finder en egnet

• #3   11. mar 2020 Hej jeg har en ung kat fra 2018 og en anden kat som er ca 6 år måske ældre. Men de er meget tæt knydt og leger rigtig godt sammen når den store gider.
    Måske keder min killing sig måske også men ved det ikke med sikkerhed da hun ikke laver ballede.
    Så min mening er nok at du skal vente til den gammel har fået fred mvh Denise

• #4   12. mar 2020 Jeg har selv 5, fra 4-6½ år, baseret på egen erfaring, vil jeg lige indskyde at det umiddelbart er et plus med legekammerat, men samtidig gi'r det også mere plads til konflikter.. Mine 5 tolererer hinanden NÅR jeg er til stede, men så snart de tror jeg ikke kan se/høre dem er der ballade et eller andet sted. selv blandt de 2 søstre.

Det er selvfølgelig ikke sikkert det vil ske for dig, men ha den i med i overvejelsen

Kommentér på:
ny kat eller nok ved dem jeg har?

Annonce