{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

foderplan for killinger {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer jeg på banen igen. og håber der er nogen som kan svare og vil svare på mit spørgsmål..

nu er mine killinger 5uger på lørdag - de er ude på altanen hvor de har alt hvad de skal bruge. kommer ind til mig og lucky nogle gange om dagen men ellers er de derude..

men nu er det jo så lige mad mad mad og mad...

hvordan skal de fodres?? altså hvor mange gange om dagen skal de have mad udover missemor's mælkebar????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foderplan for killinger
  • #1   15. maj 2008 Fri adgang.... :O)

• #2   15. maj 2008 Ja fri adgang - men ellers står der også nogen gange på pakkerne hvor meget katten skal have mht. alder smiley

• #3   15. maj 2008 Hej Kiki smiley
    Jeg starter mine killinger op på torskerogn rørt op i 18 % creme fraiche,moset dåsemad,ja bare al blød mad de kan slikke i sig.
    Efter ca.1 uges tid når de er blevet vant til at spise,får de kogt og rå fisk,det samme for tidligere blot knap så findelt,råt oksefars,dåsemad,tykmælk iblandet creme fraiche,ja alt hvad du kan finde på,kun fantasien sætter grænser.
    Af tørfoder starter jeg altid op på Royal Canin's Babycat pga den meget lille størrelse på tørfoderet.
    Jeg giver ekstra mad ved siden af 2-4 x daglig foruden tørfoderet som de har fri adgang,husk også vand allerede fra start af.

• #4   15. maj 2008 hvorfor bor de på altanen? o.O

• #5   15. maj 2008 jamen de har tørfoder står fremme hele dagen pga mormisser... hun har vand og foder hele tiden. så der kan killingerne også tage af.. så er der kaffefløde - og dåsefoder - torskerogn - og blød tørfoder.

tanjamarie: hvad mener du??

• #6   16. maj 2008 Du skriver de bor på altanen, og så undrer jeg mig over, hvorfor de gør det ?

• #7   16. maj 2008 jamen der har de masser af plads at løbe på.. så jeg ikk hele tiden skal passe på om jeg træder på dem. lucky har sit eget og ikk stresser over dem.. derfor er de derude.. det er en lukkede altan så der er varmt nok og de har alt hvad de behøver..

• #8   16. maj 2008 Tina: der er vinduer som står åbne hele dagen og så holder jeg øje med temperturen derude

Oki de kommer altså også ind i lejligheden - jeg er derude flere gange om dagen - de er da ikk bare derude... hvad tror folk....

Kommentér på:
foderplan for killinger

Annonce