Hvor er Simba? {{forumTopicSubject}}
Hej...
Min Simba har ikke været hjemme siden fredag eftermiddag. Har ledt efter ham overalt, både nat og dag, men intet held. Har gået rundt til samtlige skuer hvor jeg bor om aftenen og kaldt på ham for at hører om han ved en fejl skulle være lukket inde. Har gået rundt i flere timer og kaldt på ham morgen, middag og aften. Har kigget langs vejen i området hvor jeg bor.
Jeg savner ham så meget at jeg ligger vågen om natten for jeg er bange for at jeg ikke hører ham hvis han "banker" på døren som han plejer når han vil ind.
Hvis der er nogen omkring Slagelse som skulle se ham,, ville jeg rigtig gerne høre fra jer.
Der er billede af ham under min profil.
Hilsen Tina.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 114 Svar: 573
Er han kastreret?
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 42
Ja det blev han allerede da han var 1 år gammel...
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 114 Svar: 573
Inde på dyrenes beskyttelse kan man efterlyse sine dyr - der er også en fremlysning (hvis nu nogen har fundet ham)
Du kan også sætte sedler op i området i håb om nogen har set ham.
Da min ene kat var løbet væk fik jeg afvide at man kunne tage noget af det brugte kattegrus, op i en pose og gå et godt stykke væk og så lave et lille hul og så gå turen hjem. For så skal de vist kunne lugte vejen hjem..
Håber virkelig han kommer hjem..
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 42
Jeg håber virkelig også at han kommer hjem igen, for her mangler bare et eller andet. Silke, min anden kat render og så og kalder på ham hele tiden. Hun kan heller ikke forstå han ikke er her. Ville ønske man kunne fortå hvad de sagde, hvis hun nu vidste hvad der var sket.
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 248
Jeg vandrede rundt i 7 timer kaldte og fløjtede alle vegne og delte mobilnummeret viste billeder hos alle.
Meldte hende efterlyst hos vores dyreklinik og hos dyrenes beskyttelse og katteregistret.
Min plan var at dele Flyers ud og sætte efterlysnings sedler op alle vegne samt efterlyse hende i vores lokale Avis sydkysten...
Ih.... man har det bare så..... ulideligt og frygteligt.... Jeg føler med dig af hele mit hjerte.
Håber af hele mit hjerte du finder din skat.
Hvor er Simba?