Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Simba
  • #1   25. jan 2020 et mere

profilbillede
  • #2   25. jan 2020 et sort/hvidt

profilbillede
  • #3   25. jan 2020 Og ikke mindst dette

tænk at han snart har været hos mig i 6 mdr
    hvor tiden dog bare er gået hurtigt

profilbillede
  • #4   25. jan 2020 Hold da op, han er forkælet. Her fik han en gang om dagen men så en stor portion. smiley

• #5   25. jan 2020 det er noget han er kommet i tanke om.
    endelig fik han morgen og aften. så blev det udviget til at han også fik til middag.
    Og nu er han så kommet i tanke om at han også skal have når vi har spist til aften.

fordelen er så at han ikke længere kaster op.
    det har været bedre med flere mindre portioner end at han spiser for meget på en gang

men jooo lidt forkælet er han nok smiley smiley smiley

• #6   25. jan 2020 Møgkræ, men en sød en af slagsen ha ha ha.... smiley

• #7   25. jan 2020 jep smiley smiley smiley smiley

han er sjov. For han har jo muligheden for at komme ud i løbegården, men det er godt nok ikke noget han bruger ret meget. Tror at han tager en runde en gang om dagen
    resten af tiden leger han indendørs eller også ligger han og sover et eller andet sted(kradsetræer eller en seng). der er ikke meget udekat over ham
    Men derimod at lege med Kida... så er der gang i den herrer.
    forsøger at få lavet en video med de to når de leger, men det er ikke lykkes endnu. de to er bare totalt vilde. Og Kida er jo bare en lille nips på 3,4 kg

Men hvor er det sjovt at se ham sammen med de andre katte. Han er virkelig glad for dem. Hvor han dog vasker dem

Så man må sige at han vist nyder sin nye liv smiley smiley

• #8   25. jan 2020 Jeg advarede dig jo om, at han aldrig nogen sinde ville trives som enekat. smiley

Her tilbrang han meget tid ude. Sov ofte også udenfor. smiley

• #9   25. jan 2020 det bliver han hellere ikke her smiley smiley

og det er så tydeligt at se at han trives sammen med de andre
    især de to tøser er han helt vilde med - og de leger lige vildt
    om natten sover han sammen med både Fie og Kisser - i min seng (fordel for mig for så fryser jeg ikke)

• #10   29. jan 2020 Hvor er han flot. Jævnligt kan forstå, du har fået ham hos Susanne. Hvor gammel er han?r

• #11   29. jan 2020 Der skulle selvfølgelig stå: jeg kan forstå, du har fået ham fra Susanne

• #12   29. jan 2020 Dot Com aka Simba er fra 2013, så han er 6 år og bliver 7 i år. smiley

Og ja han er tidligere avlskat her hos mig, hvor han ikke længere trivedes særlig godt. Så han har fået det bedste hjem, jeg kunne give ham. smiley

• #13   29. jan 2020 Er det ham, du var bange for, du var nødt til at aflive pga adfærdsproblemer for nogen måneder siden. Det er dejligt, han trives hos Anja.

• #14   29. jan 2020 Vi har haft nogen, der gik igennem vores have for at komme ned mod byen, og de har desværre synes, at det var sjovt at drille kattene. smiley

Så han var blevet sur på næsten alt og alle, og det var kun min mand, der kunne gå ind til ham - og så Anja. Derfor fik hun ham med hjem.

Han trængte til at komme væk fra de dårlige minder.

• #15   29. jan 2020 jeg syntes selv at han trives super
    der har kun været en gang hvor han var ved at slå mig - ramte mig på benet, Her råbte jeg op og han forsvandt under sofaen. tror at det var på dag 2
    og det er alt hvad der har været i de 6 mdr han har boet her
    han sover hos mig hver nat og er altid med i dialyse.
    han leger rigtig meget sammen med flere af de andre katte. har da også nogen som han syntes er sjove at drille.
    nu har vi haft flere gæster - både børn og voksne - uden problemer. han er dog smart for han ved at når der kommer børn, så opholder han sig på 1 sal sammen med de andre. Men han kan da godt finde på at komme ned og hilse på folk.

så han er blevet en helt ny kat hos mig - heldigvis, for han er rigtig dejlig dreng
    og vi er alle rigtig glade for at Susanne gav os changen for at prøve

• #16   29. jan 2020 Hvor er det godt, han er hos dig Anja og at han har fået det så godt og trives med de andre katte

• #17   29. jan 2020 jeg var faktisk rigtig stolt af ham i søndags
    min lillebror og hans 4 drenge i alderen fra 3 til 13 år var her
    og Simba legede med min lillebror - dog på 1 sal
    og han kom ned og hilste på alle drengene. Helt uden problemer

han gik dog også tilbage til 1 sal hvor han sad for enden af trappen og kiggede på dem

så han har ændret sig rigtig meget.

• #18   29. jan 2020 Han er bare blevet sit "gamle" jeg, som han var, før han blev drillet Anja. Jeg håbede netop, at han ville vende tilbage til at være den skønne kat, jeg vidste han var. smiley

Før han blev fertil og vandede mine gardiner, da sad han altid helt oppe i hovedet på mig og skulle nusses. Det er også ham, der har opdraget min Damon Salvatore, da mormis ikke gad ham mere. Så han var det blideste og dejligste, indtil man valgte at gøre ham fortræd, og heldigvis kunne et nyt hjem få ham til at falde tilbage.

Han fortjente helt sikkert den chance. smiley

• #19   29. jan 2020 smiley tak susanne

Kommentér på:
Simba

Annonce