930 visninger
|
Oprettet:
Navn {{forumTopicSubject}}
Damen skal jo have et navn. Jeg tror dog ikke at jeg finder et, før jeg har set hende og måske endda har haft hende noget tid.
Hun hedder Hot Summer Night, på stamtavlen og går under kaldenavnet Hotti.
Jeg har kigget navne, men der er ikke rigtig noget der fanger.
Hvornår fik jeres katte navne?
maj 2018
Følger: 4 Følgere: 211 Katte: 6 Emner: 33 Svar: 838
Min anden kat fik sit navn før jeg reserverede ham. Havde kig på flere i kuldet og hver af dem fik et navn så uanset hvilken en det blev så havde de allerede et navn (ud over det på stamtavlen)
Jeg syntes dog Hottie er sødt
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
Kida havde jeg allerede valgt navn til - faktisk før jeg fik hende. men det var mest fordi jeg gik efter en bestemt farve. og så skulle den opkaldes efter en kat vi havde på internatet som var i den farve.
simba som jeg har fået af susanne, hedder jo Dot Dom og blev kaldt Dotte. Men af en eller anden grund så lignede han bare en Simba (nok udseendet) så det kom han til at hedde her.
man kan godt have navnene i baghovedet inden man får barnet, men oftes så er der bare et navn som bare passer bedre til katten end andre.
ja nogle gange kommer det efter et par dage, nogle gange kan der gå længere tid
Fie havde 4 navne inden valget faldt på Fie. Det passer bare til hende
jul 2008
Sussie
Hilda
kender du denne side
https://dmm.dk/kattenavn.php#BogstavS
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
mar 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
De hed vist Mia og onkel Anders på internatet, men vi syntes ikke helt om de navne...
jul 2008
og når der kommer måske 1000 katte ind i løbet af et år - eller mere alt efter internat
ja så er navne noget man bare skal finde på. om det passer til katten eller ej
så er det noget nemmere at være privat kattekøber
men det er et godt råd at lige se katten an inden man bestemmer sig for et navn
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Hanner kan hedde alt fra Ole til Werner og pigerne fra Åse til Yrså. Når de er solgt starter man vel forfra. Der er nok at tage af for dem.
Jeg vil jo have et jeg kan lide og et der passer til katten. Jeg må bare vente til hun er i mine hænder.
jul 2008
vi glæder os til at se hende
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Freddie ved 2. besøg - han er opkaldt efter forsangeren i Queen og Lucas? Tjah et navn skulle kræet have og det var da et sødt navn, for Jackson duede ikke - naboens hund som elskede mig hed Jack :D
Navn