592 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "fyrværkeri og dyr"
Pas på!! (Fyrværkeri)
Ville bare sende en advarsel nu her op til nytår. Pas på jeres hunde og katte.. Der er desvære nogen syge mennesker, som synes det er morsomt at se og hør andre dyr lide... RIP Vaps! http://ww...
Ville bare sende en advarsel nu her op til nytår. Pas på jeres hunde og katte.. Der er desvære nogen syge mennesker, som synes det er morsomt at se og hør andre dyr lide... RIP Vaps! http://ww...
Skrevet af: Cecilia K - 25. dec 2008
Plantespisning og Forgiftning
Katte karakteriseres som rovdyr, dvs. kødædende dyr, men mange katte kan også lide at spise grønt. Mindre mængder plantedele kan have gavnlig indvirken på kattens fordøjelse ved, at katten kaster...
Katte karakteriseres som rovdyr, dvs. kødædende dyr, men mange katte kan også lide at spise grønt. Mindre mængder plantedele kan have gavnlig indvirken på kattens fordøjelse ved, at katten kaster...
Skrevet af: DK * Fabis - NFO den lille Bisse * - 28. feb 2010
Spar penge på din forsikring
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Andersen....
Han har altid været ude og er kommet igen nytårsmorgen og hvert år har jeg haft dårlige nerver....
I år har han mulighed for at være inde... men hvordan reagerer han?
Aflæser han de andre, eller panikker han??
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
men hos os var hun mest inde.
men hun gemte sig altid de mærkeligste steder.
hun er den eneste som jeg har og haft haft som har regeret på sådan noget
de fleste af de tilløbere har bare fundet et sted og kunne putte
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg har tidligere haft katte som stod i vinduet, og så på nytårsskyts sammen med mig, og der skete ellers en del, for viboede på anden sal, omgange af de raketter som kom tættest på, eksploderede lige uden for vinduerne, og vi havde fuld udsigt over det meste af Århus.
Her ude sker der ikkehelt så meget
apr 2019
Følger: 37 Følgere: 108 Katte: 4 Emner: 20 Svar: 85
I år skal vi også være hjemme, bare kæresten, mig og kattene - skal arbejde hele formiddagen og eftermiddagen så gider intet vildt om aftenen, så det bliver god mad, lidt drikke og hygge med mand og kattene
fyrværkeri og dyr