{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.107 visninger | Oprettet:

Kattegrus {{forumTopicSubject}}

Hvad bruger I af kattegrus?

Jeg har i en periode brugt noget billigt klumpende fra bilka, men synes hurtigt det kom til at lugte, derudover klumpede det ikke særlig godt. Har de sidste par uger prøvet "Best friend fresh and easy", som dog ikke klumper, det er noget bedre ift. lugten, men ikke nok ift. prisen synes jeg.
Overvejer at skifte til extreme classic, hvad er jeres erfaringer?

Har heldigvis en kat, der er fuldstændig ligeglad med hvad der er i bakken, så det er bare hendes besværlige ejer der er sart, og helst overhovedet ikke vil kunne lugte eksistensen af kat smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattegrus
  • #1   18. nov 2019 Jeg er gået væk fra Extreme Classic, synes at den er blevet dårligere. Nu bruger jeg Everclean. Det er dyrt men drøjt!
    Hvis der er lavvande i kassen, så kan Catsil fra Davidsen faktisk godt bruges i en snæver vending smiley

• #2   18. nov 2019 Jeg bruger altid AK eller Van Cat fra Agrosam. Men vi bor også kun 10 minutter derfra. smiley

• #3   18. nov 2019 Husk vildkattene; hvor længe holder Everclean når du bruger det? Det er nemlig ikke meget dyrere end det jeg lige prøvet (5L for 49 kr) smiley

• #4   18. nov 2019 Jeg er også gået fra EC, det er ikke hvad det har været, det bedste jeg har brugt er Van cat, men jeg kan ikke få det lokalt længere, Golden White er langt bedre end EC, men tror ikke det slår Van cat ?men det er flere år siden jeg har brugt det.
    Sidst hentede min søn EC i Petworld til mig, han bor tæt på og skulle her ud, men øv det er ikke godt, det hjælper lidt at blande det ikke sugende fra SuperBrugsen i, men det er lidt stort i perlerne, så det sætter sig i skovlen.

• #5   18. nov 2019 Stine:
    Jeg har lige købt 2 kasser og der er i hvert fald nok til 1 - 1½ måned - men jeg har dog også flere "numser" der bruger bakken smiley

• #6   18. nov 2019 Så hamstrer jeg når det er på tilbud og i Petworld er der altid mængderabat smiley

• #7   18. nov 2019 jeg bruger golden grey master
    og det er det eneste som dur her i huset - har prøvet rigtig meget forskelligt. i flere forskellige prisklasser. har også prøvet de andre Golden grey men de er ikke i samme klasse som master
    Og hver gang vender jeg tilbage til GG master.
    køber det hos Bilita.dk og bruger 8 hver mdr til 13 katte + 1 kanin

• #8   18. nov 2019 Jeg bruger Tigerino - Synes at Extreme Classic ikke klumpede godt nok. Kvaliteten er virkelig faldet på et par år, det er meget tydeligt desværre

Er rigtig glad for Tigerino, støver kun en smule i starten, men ikke noget der generer kattene. Har prøvet Premiere fra Maxizoo - det ligner Tigerino på en prik, kunne ingen forskel se eller føle. Dog støvede Premiere gruset virkelig meget

• #9   18. nov 2019 Vi har været rigtig glade for super clump fra petworld, men sidst vi handlede havde de det ikke, så lige nu kører vi med everclean og det er også fint smiley

• #10   18. nov 2019 jeg brugte også super clump´. men ved ikke hvorfor man ikke længere kan få det

• #11   18. nov 2019 Lige nu bruger jeg Everclean, Tigerino og Cats best øko plus pellets.

Prøver lidt forskelligt af, da jeg ikke har et foretrukket mærke. Kattene er heldigvis meget overbærende og prøver gerne forskelligt grus smiley

• #12   18. nov 2019 Elvis er kræsen når det handler om kattegrus smiley
    Engang havde jeg hos den lokale dyrehandler købt 2 kasser Tidy Cat - introtilbud smiley

Så gør jeg kassen ren og putter det nye superdyre grus i og så skulle Elvis ikke tisse!
    Et døgn efter søgte han i kroge og jeg skyndte mig at give ham sele på og ud i iskoldt vejr smiley
    Tis Elvis - Tis så! Det gjorde han og jeg skyndte mig at købe en pose Extreme smiley

• #13   18. nov 2019 Tusind tak for de mange bud! Tænker jeg dropper ideen om EC smiley

Men kan se der er mange andre gode bud, som jeg vil kigge på og forsøge mig med! Dejligt, man kan få anbefalinger herinde! smiley

• #14   19. nov 2019 Jeg køber hos Poppies. Den hedder Avancat Classic. Den er uden duft, støver ikke, klumper vildt godt og er oven i købet ret billigt. Den fik de istedet for Classic cat. Min er også kold overfor hvilket grus der er i bakken.

• #16   19. nov 2019 Tror jeg skal prøve sådan en omgang som du får Lotte, jeg har aftalt med datteren, at vi prøver efter jul, hvor vi byggeskandale have, og så kan vi dele ?? det er ca 1/2 år til os hver.

• #17   19. nov 2019 Byggeskandale smiley begge skal have smiley

• #18   19. nov 2019 smiley smiley ha ha Jette... ja, autokorektur kan lave meget sjov smiley

• #19   20. nov 2019 Ja det værste er, at jeg har kikket igennem uden at opdage det smiley

• #20   20. nov 2019 Vi har altid brugt crystal grus, og det var vi glade for... Men vores ene kat besluttede at det ikke var rart. Og så skulle vi prøve noget andet - det skulle være godt og klumpe, men ikke sådan at der sad grus og ler fast i alle poter. Jeg læste mange indlæg om grus og valgte Golden Grey Master, da det specielt blev anbefalet til hjem med flere katte - vi har 4. Det var også ok, men vi var meget trætte af lugten... Så nu er vi på Ever Clean Unsented, og vi er happy. Det er lidt dyrere end Golden Grey, men også bedre og jeg har (næsten) ikke grus i hele huset mere.

• #21   20. nov 2019 Jeg bruger den nye Total Cover og det eneste tidspunkt det lugter på er, når katten har lagt en lort uden at dække den til smiley

• Silke A
    Silke A Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #22   24. nov 2019 EverClean mener den hedder Less Track eller noget i den stil, den vi køber, uden duft, altid uden duft.

Kommentér på:
Kattegrus

Annonce