23. nov 2007 Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Så blev Bastian og Whisky kastrerede! {{forumTopicSubject}}
Ja i går blev begge mine 2 hankillinger kastrerede og øretatoverede samt fik fjernet nogle løse mælketænder ved samme lejlighed.
Operationerne gik godt og de var lidt trætte i går men i dag har der været fuld fart over feltet som der plejer at være. Jeg kiggede lige deres sår og faktisk kan man slet ikke se de har været skåret i. Ret imponerende så hurtigt det går med at de kommer ovenpå.
Det eneste der indikere at tingene ikke er som de plejer at være er at de begge render rundt med et sort øre med tusch i, men det kan vaskes af om et par dage.
Det var i hvertfald dejligt at få det overstået og nu er jeg lidt mindre urolig for hvis de ved et uheld skulle slippe ud af haven, for nu er de i det mindste blevet øremærkede så chancen for at få dem hjem igen er væsentlig forøget. Desværre ville en evt. tyveknægt jo ikke tage hensyn til om kattene ikke er vant til at komme ud i trafikken (selvom jeg selvfølgelig aldrig håber at få besøg af en sådan) men man kan jo aldrig vide.
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Jeg kan godt forstå din bekymring mht. tyve og nu har vi taget konsekvensen og får på tirsdag installeret trådløs alarm med vagtservice alene på grund af kattene. Så håber vi, at tyvene går til naboen i stedet...
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 115 Svar: 363
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 7 Emner: 10 Svar: 96
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Mine genudsætningskatte bliver altid tatoveret i <b>begge</b> ører, for bliver nummeret utydeligt i det ene, er der mulighed for at kunne se det i det andet.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Jeg tror at det er fordi det er mindre og dermed kortere afstand imellem prikkerne og det derfor er lettere at læse.
Så blev Bastian og Whisky kastrerede!