{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.489 visninger | Oprettet:

Kat med brækket ben. {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag, sad frederikke, med bagbenet strittende mærkeligt ud til den ene side. Vi kørte selvfølgelig til dyrlægen med det samme, som bekræftede at benet var brækket. Hun skal blive der til i morgen, hvor hun skal røntenfotograferes, og muligvis opereres. Er der nogle der har erfaringer med sådanne operationer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat med brækket ben.
  • #1   27. mar 2008 Næ, desværre (eller heldigvis...) Hvordan havde hun båret sig ad med at brække det??

  • #2   27. mar 2008 Vi ved det ikke med sikkerhed, men der er en hylde i vores tøjskab som er faldet ned. Tror at hun måske har været der inde og kravle, da hun er ekstrem nysgerrig og helst skal undersøge alt.

  • #3   27. mar 2008 Ja det kunne da godt være. Men bestemt ikke sjovt at komme hjem til. Håber hun kommer sig hurtigt *ss*

  • #4   27. mar 2008 Nej, nu har jeg da aldrig.... I går var der også en tråd med nogen, der var kommet hjem til en kat, der havde brækket benet. Det er da forfærdelig uheldigt, når der sker sådan noget.
    Rigtig god bedring!


  • #5   27. mar 2008 Mange tak. Glæder mig også til at få hende hjem igen.

  • #6   27. mar 2008 Min Cassie brækkede benet for godt et år siden nu...
    Det var en dør (der stod løst op af en væg), som væltede ned over hende, da de absolut skulle lege op af den...

    Hendes ben hang nærmest og dinglede efter hende... mens hun ville lege videre... :s
    Jeg fik hende til dyrlæge, og dommen der lød på operation...

    Der skulle sættes en plade fast med skruer mod den knækkede knogle...
    Hun fik pladen fjernet igen, efter et vist antal uger... kan ikke lige huske hvor mange... men knoglen var vokset sammen igen.

    Hun har ikke været besværet og man kan ikke se på hende, det er sket, med mindre man ved det...
    Har lidt billeder efter operationen på hendes profil...


    Det skal i hvert fald nok gå... det var en lidt dyr omgang for mig, men hvad man ikke gør for de kære dyr.
    Ønsker dig held og lykke med det hele.


  • #7   27. mar 2008 Vi fik at vide at hvis det var et rent brud, kunne hun få skinde og gips på. Ellers skal hun have nogle skruèr i knoglen, for at holde det sammen.
    Hvad prisen angår gør det ikke noget at det er dyrt, bare min lille pus bliver frisk igen. Det gør det nok heller ikke billigere at det er op til weekenden. Kan du huske hvor meget du betalte dengang?


  • #8   27. mar 2008 Jeg betalte lidt over 6000 kr.

  • #9   27. mar 2008 Ok, jeg havde faktisk regnet med at det var dyrere. Dejligt når det er den vej. smiley

  • #10   28. mar 2008 Tusind tak for alle svarene. Hun er indlagt på horsens dyrehospital (bygholm) og skal blive der natten over. Det sidste jeg har hørt er at hun har fået en skinde på, men venter på at dyrlægen ringer tilbage.

  • #11   28. mar 2008 Jeg gav 15.000. Men det var også en bærende knogle i det venstre forben han havde brækket, næsten helt oppe ved skulderen. Det var frygteligt!

    God bedring til din lille misling! smiley


Kommentér på:
Kat med brækket ben.

Annonce