{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Vægt på killing {{forumTopicSubject}}

Monberg er snart 16 uger og jeg synes jo han er kæmpe. I forhold til vores egne to ihvertfald smiley

Han vejer godt og vel 2950 gr og tager på i fint tempo (ædedolk). Men han er ikke fed på nogen måde. Måske lettere killingerund, men ikke mere end det synes jeg. Fine store poter osv.

Så mit spørgsmål er hvad er normalt for sådan en killing på 16 uger?

Hvor meget vejede jeres i den alder? Og hvor store er de nu? smiley

Håber I tager jer tid til at svare smiley

mvh Cemile

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt på killing
  • #1   19. mar 2008 Monberg er pænt stor for en 16 ugers British Shorthair killing at være - men British Shorthair er jo den tungeste af korthårsracerne;-)

• #2   19. mar 2008 Tror det er meget afhængigt af racen, og den bestemte gen sammensætning som gør sig gældende ved den parring der har ført til din killing. Så det er nok svært at sige hvad normalen er.

altså min maine coone blanding vejede det samme da han var 16 uger. han er nu 24 uger. og vejer 4,5 kg. Dr. dyr siger han er flot bygget og en "rigtig" hankat! *G* Bare uden kugler nu.

• #3   19. mar 2008 dkkorat: Ja, det er jo det smiley Men altså.. synes bare stadig han er mægtig stor smiley Men opdrætteren siger også at han tager efter sin far og farfar som vejede henholdsvis 8 og 10 kg uden at være fede smiley

Nina P: Wow en vægt for en 24 ugers killing smiley han bliver da mægtig stor?

• #4   19. mar 2008 Cemile: ja han er en rigtig dejlig bamse. 1,2 kg. tungere en sin søster *G*
    håber han bliver stor, da det er derfor jeg har valgt en blanding af de store semilanghårsracer. D. dyr siger han er normalvægtig fordi han er bygget som en bjørn *G*

og hvis far og farfar var store så liggr det jo i familien hos din Monberg. han er ihvertfald en rigtig lækkerbuks. må da lige ind og smide ham en høj*G*

• #5   19. mar 2008 Min Nimbus (huskat) vejde 2990 g ved 16 uger. Han er nu ved at være 2 år og vejer 7 kg.

• #6   19. mar 2008 Min blanding vejede lidt over 3 kilo i den alder,han er en stor dreng nu men ikke fed,så mon ikke det er det er den vægt Monberg skal have?

• #7   19. mar 2008 Nina P: Tark, jeg smutter også lige forbi Balder smiley

katrine N: Ok, ja så er han da også en stor huskat smiley han er bare lækker smiley

• #8   19. mar 2008 nu er min mc blevet tæt på 11 mdr og han vejer godt 8 kg + men han har så os altid været den største af sine søskende og er endda større end hans et år ælder søskende. Det er bestemt ikke fedt, da vi slet ikke kan holde noget fedt på ham da han vokser så meget

• #9   20. mar 2008 Diego (maine coon dreng) vejede 2,9 kg som 14 ugers, og han var pænt stor, så din dreng lyder også til at være en stor dreng :o) Og tjaeh, så længe han ikke er flomme fed skal han jo bare have alt det han kan proppe i sig :o)

Nårh jo, og som 24 ugers vejde han 4.8 kg :o)

Kommentér på:
Vægt på killing

Annonce