{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.355 visninger | Oprettet:

Ræve og grævlinge {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg bor i et naturreservat (det er alvor:-) vidste det heller ikke, dajeg flyttede herop). der er en del ræve og grævlinge. Bør jeg så ikke lade kattene gå ude i løbegården om natten, eller hvad tænker I? Tror I de kan finde på at prøve at tage dem?

Kattene harnaturligvis en lem, som de kan gå ind af. De er ikke låst ude om natten smiley

Og hvad med sygdomme fra ræv og grævling? alle erfaringer er mere end velkomne

Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ræve og grævlinge
  • #2   18. mar 2008 Jeg kender ikke spor til grævlinge, men har en lille smule erfaring med katte og ræve. Min gamle kat (før Guinness og Bailey) blev bidt i den ene pote af en ræv en nat. Der var på det tidspunkt store problemer med, at ræve gik meget tæt på huse og i nogle tilfælde endda *ind* i folks huse og katten lå og sov på en overdækket terrasse.

Det er sandsynligvis kun fordi han sov, at ræven nåede at overraske ham (det tyder jo på, at han har dasket ud efter ræven, som så har kunnet få fat i poten) og jeg har aldrig hørt med sikkerhed, at ræve har taget voksne, raske katte - som man jo helt klart må kalde dine - og da slet ikke i en løbegård. Hvis I sørger for at grave hegnet ned i jorden, tror jeg ikke, de løber en større risiko om natten end andre steder.

• #3   18. mar 2008 Pyha så er jeg mere rolig.... vil så gerne give dem muligheden for at dappe rundt derude i naturen om natten jo:-)

Måske jeg skulle sætte en hundelem i... tror bestemt Ace som er delvis Karelsk Bjørnehund, ville hjælpe sine katte, hvis der kom "besøg":-) Men nej, hunden skal jo heller ikke lære at gå og dræbe.... nej vi må have hegnet ordentligt ned...

• #5   19. mar 2008 Tak Felis F... Tror I så, at jeg skal rengøre terrassen først? Jeg ved jo ikke om der har været ræve (der stod en på min bil en nat. Jeg røg op fordi alarmen lød... men siden har de ikke været her:-))

Jeg kan vel heller ikke rengøre for skab???

Kommentér på:
Ræve og grævlinge

Annonce