At vælge regnbuebroen... {{forumTopicSubject}}
Jeg står med et ben i hver lejr.
Vores elskede Tut, tæver vores anden hunkat synd og sammen. De andre katte gør hun intet, men de to kan ikke sammen. Eller, Tut kan ikke med hunkatten. Den anden er blevet så kuet at hun kryber for alle kattene. Hun er ræd for dem, og det er så forfærdeligt at se på. Tut er en rigtig tyran.
Alle mine katte er neutraliseret og har massere af plads. Vi har prøvet forskelleligt nu, men overvejer dog ikke at sælge Tut til en ældre dame, da hun er meget sky overfor mennesker. Selvom hun var så kontaktsøgende som killing. Det vendte fra den ene dag til den anden HUn sprang altid op til min mor da hun var mindre, og pludselig en dag løb hun bare og gemte sig under sengen.
Vi skal flytte om 4 dage. Noget vi ved Tut er rigtig dårlig til at håndtere, og vi overvejer om hun skal med os eller om dyrlægen skal følge hende over regnbuebroen. Vi elsker hende og det er skide svært, jeg føler mig ikke berettiget til at vælge at hun skal sove ind. Men på den anden side så er hendes sind så svært og uhåndterligt. Vi står magtesløse overfor de voldsomme tæv hun giver vores lille hunkat.
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Jeg syntes, at det ville være synd at aflive en synd og rask kat. For der må bestemt være en løsning på den ene eller anden måde...
Jeg vil ønske Jer held og lykke med det hele...
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=54262111
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Held & lykke.
Poteknus herfra.
<i>P. S.:</i> Annoncen ser fin ud.
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Held og lykke... Håber at du opdatere herinde, når der sker nyt med hende... Kan jo ikke lade være at tænke på den dejlige pige. Og forøvrigt er hun bare rigtig smuk...
At vælge regnbuebroen...